درج ۲ بند کلیدی در قرارداد‌های بازیکنان لیگ تکواندو

بنا است از این به بعد تیم‌های تکواندو به صورت رسمی با بازیکنان مدنظر خود، به صورت شناور قرارداد امضا کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, محسن تمجید، رئیس سازمان لیگ مسابقات تکواندو  در جدیدترین بند‌های آیین نامه مسابقات لیگ تکواندوی امسال، ۲ مورد کلیدی را به باشگاه‌ها گوشزد کرد که البته باید زودتر به این رشته المپیکی ورود پیدا می‌کرد.

بنا بر اعلام تمجید تیم‌های تکواندو باید به صورت رسمی با بازیکنان مدنظر خود قرارداد شناور یک یا ۳ ساله امضا کنند و قرارداد‌های ثابت و صرف ۲ سال که حالت به اصطلاح سکون دارند، دیگر میان باشگاه‌ها و بازیکنان بسته نخواهد شد.

با اعلام تمجید این اتفاق روند کندی خواهد داشت، اما حتما از امسال به صورت رسمی باید در بستن قرارداد‌ها لحاظ شود. پیش‌تر این بند را در قراردادهای رشته فوتبال دیده بودیم.

در کنار این بند، بازیکنان تنها در یک رده لیگ و در یک رده سنی می‌توانند پا بزنند. مثلا بازیکنی که در لیگ بزرگسالان حضور دارد، هرگز نمی‌تواند در لیگ دسته یک بازی کند. اما بازیکن لیگ نوجوانان که امکان حضور در رده‌های بالاتر را دارد، تنها می‌تواند در یک رده دیگر مانند امید و یا لیگ بزرگسالان به روی شیاپ چانگ برود.

محسن تمجید در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این بند جدید گفت: شناور بستن قرارداد‌ها، دغدغه اصلی سازمان لیگ تکواندو بود که قرارداد‌ها از حالت سکون ۲ ساله خارج شوند. قرارداد‌ها باید شکل یک یا ۳ ساله به خود بگیرند و البته پیاده سازی نظام شناوری قرارداد‌ها، نیازمند ۲ یا ۳ ماه زمان است تا در سایت ما بارگذاری شود. اصلاح این موضوع، نیازمند تغییرات بسیار زیاد است؛ بنابراین امسال به صورت دستی قرارداد‌ها به صورت ۱ یا ۳ ساله نوشته می‌شوند و تا پایان امسال اعتبار و وجاهت دارند. از  سال ۱۴۰۰ به بعد، باید همه قرارداد‌ها میان باشگاه و بازیکنان به صورت رسمی و سیستمی ۱ یا ۳ ساله بسته شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.