آخرین مهلت ارسال آثار به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز ۱۵آذر است

علاقمندان به شرکت در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز می‌توانند آثار خود را تا شنبه ۱۵ آذر به پایگاه ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین ابوطالب حجازی ، رئیس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: فراخوان علمی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز که با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد منتشر شده بود، علاقمندان می‌توانند تا شنبه ۱۵ آذر به پایگاه ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir ارسال کنند.

او افزود: بررسی جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در معارف اسلامی، منظومه فکری امام راحل، رهبر انقلاب و مصلحان دینی معاصر، بررسی مناسبات تاریخی پیوند مساجد، مدارس و بیوت صالحه، نقش مساجد، مدارس و خانواده‌های مسلمان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی با پیشگامی و نوآوری نسل جوان، نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت، نقش مسجد، مدرسه و خانه در ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ترویج معارف نماز از مهمترین محور‌ها و موضوعات فراخوان است.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: متفکران و صاحبنظران، حوزویان و دانشگاهیان، امامان جمعه و جماعت، مدیران مدارس و معلمان و مربیان امور تربیتی، پدران و مادران و فعالان تولید محتوای نمازی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های علمی و پژوهشی، مقالات علمی ، پژوهش‌های کاربردی، رساله دکتری و کارشناسی ارشد، ادبی و هنری، کتاب (مرجع، آموزشی، ادبی) درسنامه‌ها کتاب راهنما یا کتاب کار (فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافی، طرح‌های گرافیگی و ایده‌ها و تجربیات مؤفق به ستاد اقامه نماز کشور ارسال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوطالب حجازی با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی تا ۲۵ آذر ادامه دارد، افزود: علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را به ستاد اقامه نماز استان یزد ارسال کنند.

او  با اشاره به اینکه زمان اجلاس سراسری نماز استان به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های کرونایی هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: در صورت عادی شدن استان از لحاظ ویروس کرونا، این اجلاس برگزار و در اجرای آن از دستگاه‌های برتر و برگزیدگان آثار قدردانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.