تردد در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری روان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:هم اکنون تردد در محور‌های مواصلاتی این استان روان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیز‌الله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: راهداران دیروز در ۶۷ نقطه از محور‌های استان عملیات ریزش‌برداری و در ۳۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی عملیات برف روبی را انجام دادند.

او با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران و برف در محور‌های مواصلاتی استان گزارش نشده است افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی روان است.


بیشتر بخوانید


روشن با بیان اینکه دیروز ۱۲۱ تماس با سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برقرار شد، اضافه کرد: بیش‌تر تماس‌ها مربوط به وضعیت راه‌ها و محدودیت‌های اعلامی از سوی ستاد کرونا بود، معمولا به طور میانگین میزان تماس‌ها در روز‌های عادی حدود ۱۵ تماس است.

او ادامه داد: باتوجه به ممنوعیت و محدودیت تردد خودرو‌ها از اول آذرماه در چهارمحال و بختیاری با کاهش ۳۲ درصدی ورودی و ۳۷ درصدی خروجی خودرو از استان مواجه بودیم.

روشن گفت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل بارش‌ها از رانندگان درخواست می‌شود قبل از انجام سفر از وضعیت راه‌ها و سامانه‌های بارشی اطلاع کافی را دریافت کنند و در مواقع بارش از سفر به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

او در پایان افزود: دیروز در پی بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، راهداران به ۴۰ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند و ۱۲ مسافر نیز اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.