ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کسانی باید در انتخابات شرکت کنند که بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کسانی باید در عرصه انتخابات شرکت کنند که بیشتر می‌توانند بار خدمت به مردم را بر دوش خود نگه دارند و آن‌ها را رفع کنند.

در حال تکمیل//حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: ریاست جاذبه دارد و بنده معتقدم که حضور افراد تکراری در انتخابات می تواند هم جنبه خدمت و هم جنبه ریاست داشته باشد.

او ادامه داد: کسانی باید در عرصه انتخابات شرکت کنند که بیشتر می‌توانند بار خدمت به مردم را بر دوش خود نگه دارند و مشکلات  آن‌ها را رفع کنند، کسانی  هم که قبلا آمدند اگر انگیزه خدمت دارند، بیایند، مانعی ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: البته این افراد تکراری باید توجه کنند که اگر نامزد‌های لایق‌تر و جوان‌تر از آن‌ها وجود دارد، آن‌ها را بر خودشان ترجیح دهند، همچنین باید اولویت را به کسی بدهیم که کارایی بیشتری برای ملت و کشور دارد.

ابراهیمی یادآور شد: این کشور، کشور اهل بیتی و ولایی است، به همین دلیل اصل نظام باید برای رئیس جمهور آینده مهم باشد، اقتصاد و معیشت مردم را جدی بگیرد و مسائل فرهنگی را هم در دستور کار خود قرار دهد.


بیشتر بخوانید

حضور افراد تکراری در هر انتخابات، جنبه خوبی ندارد

اصلاح قانون انتخابات ابهامات انتخاباتی را از بین می‌برد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۲۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
ما دیگه گول نمیخوریم
آخرین اخبار