تفاهم‌نامه حل و فصل بخشی از موقوفه رامشیر مسکوت ماند

تفاهم‌نامه حل وفصل و تبدیل به احسن بخشی از موقوفه رامشیر (پلاک ۴۹) اجرایی نشد و مسکوت ماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: تفاهم‌نامه حل و فصل و تبدیل به احسن بخشی از موقوفه رامشیر بین استانداری خوزستان، منابع طبیعی، اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان و نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تنظیم و آماده امضا بود، اما اجرایی نشد و مسکوت ماند.

او بیان داشت: این تفاهم‌نامه در سفر اخیرمحمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان و بنا به درخواست شهروندان رامشیری ساکن در زمین‌های وقفی تنظیم و آماده امضا شده بود.

حجت الاسلام خاکباز افزود: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان با وجود پیگیری از سوی اوقاف مایل به امضای این تفاهم‌نامه نبودند و در نهایت این تفاهم‌نامه وارد مرحله اجرایی نشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: چارچوب این تفاهم‌نامه، واگذاری قطعی زمین‌های وقفی به مردم رامشیر و صدور سند برای ساکنان و در عوض واگذاری بخشی از زمین‌های منابع طبیعی به صورت معوض به اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان بود.

این مقام مسئول گفت: چنانچه این تفاهم‌نامه مورد موافقت نهایی قرار می‌گرفت مسیر واگذاری زمین‌های وقفی به ساکنان شهر رامشیر هموار و اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان نیز در عوض زمین‌هایی که از حیث قیمتی منطبق با ارزش زمین‌های وقفی باشد به نام اوقاف (موقوفه نظام السطنه) سند می‌خورد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.