باید مستندات دفاع مقدس برای آیندگان به یادگار گذاشته شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید یادمان‌های شهدا در نزدیکی شهر‌ها باشد تا امکان دسترسی برای عموم مردم و خصوصاً قشر دانش آموز و دانشجو فراهم شود.

باید مستندات دفاع مقدس برای آیندگان به یادگار گذاشته شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با اشاره به عظمت دفاع مقدس گفت: باید مستندات دفاع مقدس در قالب‌های متعدد و متنوع هنری تهیه و برای آیندگان به یادگار گذاشته شود تا نسل فردا بدانند رزمندگان دفاع مقدس با تکیه به قدرت ایمان و اعتقاد چه عظمتی را خلق کردند.

او افزود: باید یادمان‌های شهدا در نزدیکی شهر‌ها باشد تا امکان دسترسی برای عموم مردم و خصوصاً قشر دانش آموز و دانشجو فراهم شود و ضرورت دارد یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: آیات جهادی که ماهیت استکبار را بیان می‌کند باید برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.

قبل از سخنان نماینده، ولی فقیه در استان، سردار باباخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گزارشی از برنامه‌ها و دستاورد‌های این نهاد را ارائه کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار