انتخاب شهر یزد به عنوان پایلوت شهر فعال کشور

با امضاء تفاهم نامه همکاری بین شهرداری یزد و فدراسیون ورزش‌های همگانی، شهر یزد به عنوان پایلوت "شهر فعال" انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد گفت: شهرداری یزد و فدراسیون ورزش‌های همگانی امروز، تفاهم نامه‌ای را در راستای تحقق بخشیدن به اهداف برنامه ششم توسعه کشور و توسعه ورزش‌های همگانی با نگاهی عدالت محور و تاثیرگذار امضاءکردند.

او افزود: این تفاهم نامه در خصوص اهمیت و ضرورت توجه به ایجاد شور، نشاط و شکوفایی ابعاد معنوی، جسمانی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی تمامی اقشار جامعه، با هدف ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری برای توسعه و ارتقاء فعالیت بدنی شهروندان با محوریت شهر فعال و همچنین به اشتراک گذاری دانش، تجارب و منابع مشترک در زمینه شهر فعال امضاء شد.

عزیزی اظهار داشت: مدت اجرای این تفاهم نامه از زمان امضاء و مبادله، دو ماه است که پس از انقضای مدت تفاهم نامه با توافق طرفین و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه جهت اجرای فاز اول عملیاتی قابل تمدید خواهد بود.

افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با اشاره به معرفی شهر یزد به عنوان اولین شهر فعال در کشور، گفت: امروز یک روز تاریخی در کشور است روزی که تمامی مدیران دست در دست هم می‌دهند تا شهر فعال در ایران به وجود آید.

این مراسم از طریق ویدیو کنفرانس با حضور غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر، الهه جورابی، محسن عباسی هرفته، ونوس عامری و محسن ابوترابی اعضای شورا، مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

شهر فعال شهری است که برای همه سلایق، نیازها، گروه‌های سنی و سطح فعالیت بدنی، برنامه، خدمت و زیرساخت داشته باشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار