برگزاری مسابقه کپشن نویسی انتظار سرخ

اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن نقد ادبی استان فراخوان کپشن نویسی با موضوع عاشورا و ظهور برگزار می‌نماید.

کاظمی رئیس انجمن نقد ادبی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در فرهنگ پرافتخار شیعه، ۲ قیام و نهضت جایگاه ویژه و برجسته‌ای دارد. یکی «حماسه جاودانه حسینی» است که در گذشته روی داده و دیگری «انقلاب جهانی مهدوی» که در آینده تحقق خواهد یافت. رهبر هر ۲ قیام، امام معصوم و از خاندان مطهّر پیامبر گرامی اسلام است.

او بیان داشت: «واقعه عاشورا» سرآغازی برحیات، پویایی و بالندگی شیعه و «ظهور موعود»، نقطه اوج، رشد، کمال و سعادت شیعه (و همه یکتاپرستان و صالحان) است. بین این ۲ نهضت، پیوند و ارتباط وثیق و ناگسستنی وجود دارد و هر ۲ در امتداد هم و تکمیل کننده یکدیگرند. مهم‌ترین جلوه هر ۲ قیام، بروز و ظهور کامل «حق» و تشکیل جبهه «حق» در برابر گروه «باطل» است.

کاظمی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن نقد ادبی خوزستان به مناسبت فرارسیدن محرم حسینی، فراخوان کپشن نویسی عاشورا و ظهور را برگزار می‌کند. علاقمندان با انتشار پست در اینستاگرام و با مضامین فراخوان به صورت دل نوشته، متن ادبی، عرفانی، نکته گویی و ... می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

آخرین مهلت انتشار پست، ۲۰ شهریور ۹۹ است. جهت شرکت در فراخوان، از هشتگ انتظارسرخ استفاده کرده و صفحات تگ شده را دنبال فرمایید. استفاده از هشتگ‌های مرتبط مانند عاشورا، ظهور، محرم، انتظار و ... نیز پیشنهاد می‌گردد ضمن آنکه به ۵ پست برتر، هدایای ارزنده‌ای تعلق گرفته و آثار منتخب در قالب کتاب منتشر خواهند شد.

پوستر مسابقه کپشن نویسی انتظار سرخ

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.