واگذاری ۱۲.۶هکتار از اراضی شهرک روزیه سمنان در طرح نهضت ملی مسکن

آیین کلنگ زنی و واگذاری زمین برای احداث واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مساحت ۱۲.۶ هکتاری سمنان با حضور استاندار و مسئولان مسکن و شهرسازی سمنان انجام شد.

 آیین گلنگ زنی و واگذاری اراضی مسکونی طرح نهضت ملی مسکن روز سه‌شنبه با حضور استاندار سمنان به همراه جمعی از مدیران حوزه مسکن و شهرسازی در شهرک روزیه سمنان برگزار شد.

در مراسم واگذاری زمین مسکونی به متقاضیان ۱۲.۶هکتار از اراضی غرب شهرک روزیه سمنان برای احداث واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شد.

تاکنون ۴۶۰ هکتار زمین برای ۱۹ شهر استان سمنان به منظور اجرای نهضت ملی مسکن از راه‌های مختلف تامین شده است و به گفته استاندار سمنان طی چهار سال در قالب نهضت ملی مسکن ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان و ۳۰ هزار واحد در شهر جدید ایوانکی احداث می‌شود.

افزون بر ۵۴ هزار نفر در استان سمنان متقاضی نهضت ملی مسکن هستند و از تعداد متقاضیان ثبت نام شده در استان در بحث نهضت ملی مسکن، ۲۴ هزار و ۳۵۴ نفر واجد شرایط هستند.

عملیات اجرایی تعداد سه هزار و ۵۵۶ واحد مسکونی در شهر‌های مختلف استان آغاز شده است.

در استان سمنان بالغ بر ۱۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن روستایی توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان احداث خواهد شد که تاکنون برای ۷۵ درصد از این تعداد انعقاد قرارداد شده و ۵۱ درصد عملیات اجرایی ساخت نیز آغاز شده است.

همچنین براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده چهار قانون جهش تولید مسکن به منظور حمایت از مستاجران امسال تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدنظری
۲۱:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام و وقت بخیر.میشه بگید کی قراره این واحدها ساخته بشن.صاحبخونه ها سال ب سال بی رحم ترمیشن وفشارخیلی زیادی رو مامستاجرها متقبل میشیم لطفا هرچه زودتر شروع ب ساخت کنید بفکرماکارگرهای بینوا هم باشید ک تحت فشاریم