افزایش مکان‌های برگزاری نماز عید قربان در سیستان و بلوچستان

مکان‌های برگزاری نماز عید قربان در سیستان و بلوچستان امسال با هدف افزایش فاصله گذاری اجتماعی، افزایش یافته است.

افزایش مکان‌های برگزاری نماز عید قربان در سیستان و بلوچستانمدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:نماز عید قربان امسال در ۳۶ نقطه استان برگزار می‌شود که در زاهدان ۱۶ نقطه اختصاص داده شده است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی از آحاد مردم خواست برای شرکت در نماز عید سعید قربان علاوه بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حتما مهر و سجاده شخصی به همراه خود داشته باشند.

در سال‌های گذشته، اهل نماز عید قربان اهل تشیع زاهدان فقط در مصلی المهدی این شهر برگزار می‌شد و اهل سنت هم نماز را به صورت متمرکز در عیدگاه اقامه می‌کردند.

ستاد نماز جمعه زاهدان هم اعلام کرد: فردا نماز عید سعید قربان، ساعت ۷ صبح در تمامی مساجد زاهدان و در مسجد جامع این شهر به امامت حجت الاسلام والمسلمین محامی اقامه خواهد شد.

استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن سجاده و مهر شخصی، خودداری افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و دارای علائم سرماخوردگی و رعایت فاصله جمعیتی در برگزاری نماز عید قربان، ضروری است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دریافت نذورات مردمی و توزیع آن در بین نیازمندان در روز عید قربان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: هم استانی‌های خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند همانند سال گذشته گوشت قربانی و نذورات خود را از طریق این سازمان بین نیازمندان واقعی توزیع کنند.

عبادی افزود: خیرین می‌توانند از طریق تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷۷، شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۱ *، یا مراجعه به سایت امداد www.emdad.ir و یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۰۳۰۰۰۲ و شماره کارت ۰۴۵۸-۹۹۹۶-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نسبت به پرداخت الکترونیکی نذورات عید سعید قربان، اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار