افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن

تعداد ثبت نام کنندگان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت به ۲۸ هزار و ۸۶۹ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد ۲۸ هزار و ۸۶۹ نفر در بیست و پنجمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد مختص دانشگاهیان وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند، از این تعداد ۲۰ هزار و ۴۳۳ نفر کارمند، هزار و ۴۰۸ نفر عضو هیأت علمی و هفت هزار و ۲۸ نفر دانشجو هستند.

 آخرین مهلت جهت ثبت نام در این دوره از جشنواره تا پایان شهریور جاری اعلام شده است. در این بخش به بیان جزئیات، مراحل و منابع آزمون هر یک از بخش‌ها و رشته‌های جشنواره می‌پردازیم.

جزئیات، مراحل و منابع آزمون هر یک از بخش‌ها و رشته‌های جشنواره:

۱- بخش آوایی :

ثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهدثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد

تذکر ۱ : لازم است فایل تصویری به انضمام فایل صوتی نفرات اول مرحله دانشگاهی در رشته‌های حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل) و قرائت (تحقیق و ترتیل)، اذان، دعا و مناجات‌خوانی، آیین سخنوری و فایل صوتی و تصویری گروه اول رشته همخوانی و تواشیح علاوه بر اینکه در سامانه ثبت نام جشنواره بارگزاری می‌شود، در قالب CD به دبیرخانه جشنواره ارسال شود تا دبیرخانه نسبت به بررسی غیر حضوری آثار اقدام نماید و افراد واجد شرایط جهت حضور در مرحله نهایی (فینال) کشوری تعیین شوند.

تذکر ۲: فایل‌های صوتی و تصویری در تمامی رشته‌های آوایی باید شامل اجرای برگزیدگان در صحنه مسابقات مرحله دانشگاهی باشد؛ در این راستا تأکید می‌شود فیلمبرداری باید به گونه‌ای باشد که اولاً تصویر داوران، شرکت کننده و محل برگزاری آزمون مشخص باشد؛ ثانیاً بخش معرفی شرکت‌کننده (نام و نام خانوادگی و رشته و گروه مربوطه) و بخش طرح سوالات توسط داور محترم و تلاوت کامل شرکت‌کننده در آن ضبط شده باشد و دارای کیفیت و وضوح صوتی و تصویری بالایی باشد.

تذکر ۳: به منظور سهولت و تسریع در امر داوری و بررسی مرحله غیر حضوری آثار، لازم است فایل‌های صوتی و تصویری برگزیدگان دانشگاهی (نفرات اول) در هر رشته به تفکیک آقا و خانم در CD جداگانه ذخیره و به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. (به عنوان نمونه، فایل‌های تصویری و صوتی رشته تحقیق برادران در هر سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان در یک CD ذخیره شود)

تذکر ۴: لازم است بر روی هر CD نام دانشگاه به همراه جنسیت برگزیدگان و نام رشته مربوطه درج شود و هر یک از فایل‌های تصویری و صوتی بنام شرکت کننده و به صورت لاتین در داخل CD ذخیره شود.

تذکر ۵: کارشناسان باید لوح های فشرده را قبل از ارسال بررسی نموده و در صورت سالم بودن به دبیرخانه ارسال نمایند، بدیهی است لوح‌هایی که مخدوش باشند در فرآیند داوری شرکت داده نخواهند شد.

۲- بخش معارفی:ثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهدثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد

۳- بخش پژوهشی :ثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد


تذکر : رشته‌های فوق، مرحله دانشگاهی نخواهند داشت و آثار شرکت‌کنندگان باید بصورت مستقیم جهت ارزیابی در مرحله سراسری از طریق سامانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

بدلیل وضعیت کنونی«شیوع کرونا» و عدم تشکیل جلسات شورای مشورتی منابع رشته‌های فوق متعاقبا اعلام می‌شود.

۴- بخش فناوری :ثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد

۵- بخش ادبی :

ثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد

۶- بخش هنری و صنایع دستی :

ثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهدثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهدثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد

۷-بخش تیمی:

ثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهدثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد

همچنین از امسال بخش ویژه شهید سردار سلیمانی به جشنواره قرآنی هدهد افزوده شده است.

گفتنی است، ثبت نام در این دوره از جشنواره قرآن‌وعترت تا پایان شهریور جاری ادامه خواهد داشت.علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام وکسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.quran.behdasht.gov.ir مراجعه و یا با کارشناس واحد قرآن‌وعترت دانشگاه خود تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.