مشکلات بروزرسانی برنامه‌های iOS برای کاربران گوشی‌های اپل

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تعدادی از کاربران iOS در چند روز، چند نسخه بروزرسانی یکسان از اپل دریافت کرده‌اند.

مشکلات به‌روزرسانی iOS برای کاربران گوشی‌های اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از کاربران سیستم عامل iOS از این خبر دادند که زمانی که اپ استور گوشی خود را باز کرده‌ و روی تصویر نمایه خود ضربه زده‌اند، متوجه شدند که مجموعه بزرگی از برنامه‌هایشان برای بروزرسانی در دسترس است و در این میان، مواردی هم دیده می‌شود که حتی چند روز قبل بروز شده‌اند. اپل دلیل این موضوع را توضیح نداده است اما می‌تواند مربوط به اشکال اخیر باشد که مانع از باز شدن برخی برنامه‌های سیستم عامل iOS کاربران شده است. این کاربران هنگام باز کردن یک برنامه، پیامی را مشاهده می‌کنند که می‌گوید این برنامه دیگر با آن‌ها به اشتراک گذاشته نمی‌شود و برای استفاده از آن، باید آن را از اپ استور خریداری کنند. البته همه کاربران iOS این مشکل را نداشته و نسخه‌های iOS 13.4.1 و iOS 13.5 دچار این مشکل شده‌اند.


بیشتر بخوانید


برطرف کردن مشکل بروزرسانی برنامه‌های iOS از طریق قابلیت آفلود

برخی از برنامه‌هایی که تحت تأثیر این اشکال عجیب شده‌اند، شامل یوتیوب، توئیتر، واتس‌اپ، فیس‌بوک و تیک تاک می‌شود. حذف این برنامه‌ها و نصب مجدد آن‌ها یکی از راه‌های حل مسئله است. راه حل دیگر، آفلود کردن برنامه است که بدون پاک کردن داده‌های برنامه از روی گوشی کاربران این مسئله حل می‌شود. هنگامی که دوباره اپلیکیشن‌ها را دانلود کردید، می‌توانید دقیقا از همان جایی که برنامه‌ها بسته شده بودند، دوباره باز شوند. برای آفلود کردن برنامه‌ها از روی iOS باید این راه را پیش گرفت: ابتدا به تنظیمات و سپس تنظیمات عمومی و حافظه آیفون بروید. برنامه دارای مشکل را باز کنید و به پایین بروید تا گزینه آفلود برنامه (Offload App) را پیدا کنید.

مشکلات به‌روزرسانی iOS برای کاربران گوشی‌های اپل

این اشکال توسط یکی از کاربران که دارای گوشی iPhone 11 Pro Max است، گزارش شده است که گزارش داد زمانی این مشکل را فهمید که برنامه‌های خود را بروزرسانی کرده بود و پس از گذشت چند روز دوباره آن برنامه‌های برای بروزرسانی در صف قرار گرفتند در حالی که هیچ صحبتی از آن‌ها نشده بود. با این وجود که هیچ جزئیاتی از این اشکال توسط اپل گزارش نشده است، زمان عرضه این بروزرسانی‌ها نشان می‌دهد که باز نشدن برنامه‌ها در سیستم عامل iOS یک اشکال اساسی به حساب می‌آید.

با این حال، اگر این مشکل برطرف شود یا خیر باید به بروزرسانی دوباره یک برنامه در یک روز عادت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار