۴۰میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های استان سمنان اهدا شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های استان با کمک فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی استان اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای  در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان ضمن بیان اینکه همدلی و همراهی عموم مردم برای مقابله و شکست کرونا ویروس لازم و ضروری است، گفت: با کمک فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی سمنان تاکنون ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و بهداشتی به بیمارستان‌های استان سمنان اهداشده است.

او افزود: ماسک n ۹۵، ماسک معمولی، گان یکپارچه، انواع دستکش و لباس‌های یکپارچه ایزوله ازجمله تجهیزات بهداشتی است که برای کادر درمان استان سمنان خریداری و توزیع‌شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از توزیع سه عدد ونتیلاتور، ۱۰ عدد ونتیلاتور پرتابلی و یک دستگاه الکترو شوک در بیمارستان‌های درگیر کرونا در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه خرید دستگاه اکسیژن ساز مرکزی، ۱۰ عدد اکسیمتر و ۱۰ عدد ترمومتر نیز برای این بخش تهیه و توزیع‌شده است.

جمعه‌ای با اشاره به اینکه شیوع کرونا به اقتصاد استان ضرر‌هایی را وارد کرده است، ابراز داشت: واحد‌های تولیدی آسیب‌دیده از کرونا در استان سمنان شناسایی می‌شوند.

او بابیان اینکه باید برای رفع این آسیب‌ها در واحد‌های صنعتی بزرگ تمرکز کنیم، گفت: تاکنون تعدیل نیرو به خاطر بیماری کرونا در واحد‌های صنعتی استان سمنان گزارش نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه میزان خسارت‌ها در واحد‌های تولیدی بررسی می‌شود، تصریح کرد: برای تحقق این هدف باید نسبت به برگزاری نشست‌های مشترک با گروه‌های اقتصادی استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

جمعه‌ای کاهش میزان خسارت‌ها و به حداقل رساندن آن‌ها را یکی از دغدغه‌های مهم این نهاد برشمرد و اظهار داشت: تهیه لیست اطلاعات واحد‌های صنایع و معادن برای تسهیل در شناسایی واحد‌های متضرر از کرونا در دستور کار است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.