انتشار دوازده مقاله در همایش‌های بین المللی از موسسه پژوهشی مهریز

مدیر عامل موسسه پژوهشی شهرستان مهریز از انتشار دوازده مقاله پژوهشی در همایش‌های بین المللی شهر‌های پاریس، کلن و صوفیه بلغارستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد هادی یار احمدی مدیر عامل موسسه پژوهشی شهرستان مهریز از انتشار دوازده مقاله پژوهشی در همایش‌های بین المللی شهر‌های پاریس، کلن و صوفیه بلغارستان در سال جاری خبر داد و گفت: این دوازده مقاله  در زمینه های مدیریت، اقتصاد، روانشناسی و علوم اجتماعی و با موضوعات اقتصاد مقاومتی، مدیریت بحران در صنعت گردشگری، کیفیت زندگی افاغنه مهریز، روانشناسی همسران معتاد، رابطه هوش هیجانی و مدیریت زمان، مدیریت استرس و مدیریت منابع انسانی منتشر شده است.

او افزود: مطالعه پژوهشی و میدانی مقالات منتشر شده به صورت گسترده و با توجه به اقلیم شهرستان مهریز انجام شده است.

یار احمدی با اشاره به پروژه های پژوهشی در دست اجرا در این موسسه، تصریح کرد: در سال آینده میلادی حجم مقالات ارائه شده در همایش های بین المللی افزایش قابل ملاحظه ای می کند.

او ادامه داد: پروژه بزرگ شناسایی و مقایسه کیفیت زندگی اتباع افغان در مهریز از پروژه هایی است که تا کنون در موسسه پژوهشی بهارمهریز اجرا شده است.

یار احمدی گفت: در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان مهریز پروژه دیگری با نظارت مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان یزد در پژوهش خانه بهارشهرستان مهریز در حال اجراست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.