کوجیما در حال کار بر روی عنوان جدیدی است

هیدئو کوجیما با انتشار تصویری در صفحه مجازی خود، از ایده‌پردازی بر روی عنوان جدیدش خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با این که بازی معروف و جدید Death Stranding کمتر از دو ماه است که به بازار جهانی عرضه شده، هیدئو کوجیما مقدمات ساخت عنوان بعدی خود را آماده می‌کند. حتی قبل از عرضه شدن عنوان بحث‌برانگیز Death Stranding این شخص چند بار درباره ایده‌پردازی‌اش بر روی عنوان دیگر در آینده صحبت کرده بود. مشخص است که این عنوان راه طولانی را در پیش دارد چرا که هنوز هیچ اطلاعاتی، حتی از ایده‌های اولیه، به طور واضح و رسمی پخش نشده است.

عکسی معمولی و یا یک معما؟

کوجیما با انتشار عکسی از میز کارش در حساب کاربری توئیتر خود اطلاع داده که اخیرا به تنهایی در دفتر کار Kojima Productions مشغول به ایده‌پردازی بوده است. این ایده پردازی‌ها به عنوان جدیدی که قولش را به ما داده بود مربوط می‌شود. عده‌ای از طرفداران و دنبال‌گنندکان این شخص معتقدند که با دقت و جست‌وجو زیاد در عکس منتشر شده شما قادر به پیدا کردن سرنخ‌های مرتبط به بازی خواهید بود. با شناختی که از این شخص داریم می‌توان گفت که قطعا سرنخ‌هایی در این عکس وجود دارد که متاسفانه کسی هنوز موفق به کشف آن‌ها نشده است. حتی با پیدا کردن این سرنخ‌ها کسی نمی‌تواند وضیح دقیقی برای آن‌ها بدهد چراکه کوجیما همیشه ایده‌ها و برنامه‌های متفاوتی برای عناوین خود دارد.


بیشتر بخوانید: عنوان Modern Warfare پرفروش ترین بازی انگلستان


تکمیل کردن یک عنوان و یا ادامه بازی دیگر

هیدئو کوجیما هیچوقت گزینه بازی Death Stranding 2 را به کلی حذف نکرده، اما گفته که ادامه این عنوان باید از صفر ساخته شود به طوری که انگار یک بازی جداگانه است. با این حال این شخص همیشه علاقه بسیار شدیدی به ساخت عنوان ترسناک داشته است. کسانی که با بازی P.T آشنایی لازم را دارند می‌دانند که ساخت نسخه کامل آن بازی چقدر ضروری است. گفتنی است عنوان پر سروصدای Death Stranding که در هشتم نوامبر برای کنسول PS4 به صورت اختصاصی عرضه شد، قرار است تا در سال ۲۰۲۰ برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شود. لازم به ذکر است که این عنوان عجیب توانسته نمره میانگین ۸۳ را از منتقدین کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار