خبری ناراحت کننده برای طرفداران عنوان ویچر

ممکن است دیگر خبری از حضور شخصیت محبوب سری بازی‌های ویچر در نسخه‌های آینده این عنوان نباشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت CD Projekt RED ، کمپانی محبوب بازی سازی است که در سال ۱۹۹۴ توسط مارسین اوینسکی و مایکل کیسینسکی تاسیس شد. این شرکت با عرضه عناوینی مانند ویچر ۲ و ویچر ۳ به شهرت جهانی رسید. وجود کارکتر منحصر به فرد گرالت در این عوانین از دلایلی است که گیمرها بعضا چندبار این بازی را تا انتها تمام کردند. اما این شرکت لهستانی ممکن است در آینده‌ای نزدیک ریسک بزرگی برای خود در نظر داشته باشد.

آیا وداعی سخت در انتظار ماست؟

کمپانی CD Projekt RED ممکن است شخصیت محبوب گرالت را پس از بازی ویچر ۳ کنار بگذارد، اما طبق گفته‌های این شرکت، دنیای بازی ویچر چیزی است که آن‌ها همیشه نگه خواهند داشت و در آینده باز به آن بر خواهند گشت. حالا این شرکت لهستانی قراردادی جدید با آتدرز ساپکووسکی، نویسنده رمان‌های ویچر، امضاء کرده است تا بتواند حقوق و کنترل بیشتری بر روی این آثار داشته باشد.

خبری ناراحت کننده برای طرفداران ویچر


بیشتر بخوانید: معرفی Kitana ؛ شاهزاده ۱۰۰۰۰ ساله Mortal Kombat


توافق دوباره

این شرکت اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرده که توانسته است با نویسنده رمان‌های ویچر به توافق‌های جدیدی برسد، این کمپانی تاکید کرده که جزئیات این توافقنامه به هیچ وجه فاش نخواهد شد، اما با این حال گفته این توافقنامه رضایت کامل هر دو طرف قرارداد را به همراه داشته و همچنین موقعیتی برای کار بر روی پروژه‌های مشترک در آینده را فراهم ساخته است.این توافقنامه برای علاقه‌مندان دنیای بازی بسیار قابل توجه است، زیرا مدت زیادی از زمانی که این دو طرف قرار داد با هم به مشکل خورده بودند نمی‌گذرد. حالا باری دیگر شرکت CD Projekt RED توانست با ساپکووسکی به توافق برسد.

چه عنوانی در راه است

این کمپانی در گذشته اعلام کرده که هدف شرکتشان این است تا همزمان بر روی دنیای ویچرکار کنند. هیچ اطلاعاتی از عنوانی که قرار است در دنیای ویچر اتفاق بی‌افتد در دست ما قرار ندارد. تنها چیزی که می‌توان با قطعیت گفت آن است که شرکت CD Projekt RED نام عنوان بعدی خود را Witcher 4 نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، بازی رایانه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار