عناوین رایگان ایکس‌باکس لایو در ماه ژانویه مشخص شد

شرکت مایکروسافت برای آن دسته از کاربرانش که اشتراک گلد دارند بازی‌های متنوعی برای آغاز سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال جدید با مجموعه دیگر از بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو همراه است. این بار اما مایکروسافت سعی کرده است تا بازی‌های متنوع تری را در سرویس آنلاین خود به صورت رایگان قرار دهد. از بازی در سبک فایتینگ تا عنوانی داستان محور در فهرست عناوی رایگان ماه ژاویه دیده می‌شوند.

چه عناوینی انتظار شما را می‌کشند؟

فهرست بازی‌های رایگان ماه ژانویه از این قرار است:

  • Styx: Shards of Darkness
  • Batman: The Telltale Series
  • Tekken 6
  • Lego Star Warss II: The Orginal Trilogy

هر کدام از این عناوین در زمان خاصی از ماه ژانویه و فوریه قابل استفاده هستند. بازی Styx: Shards of Darkness از اول ژانویه تا سی و یکم این ماه قابل دانلود است، عنوان محبوب و دوست داشتنی Batman: The Telltale Series از شانزدهم ژانویه تا پانزدهم فوریه در دسترس کاربران قرار دارد، بازی فایتینگ و پر طرفدار Tekken ۶ از یک ژانویه تا پانزدهم این ماه قابل استفاده خواهد بود و در آخر Lego Star Wars II: Orginal Trilogy از شانزدهم تا سی و یکم ژانویه در دسترس قرار خواهد گرفت.

تنها برای مشترکین گلد 

نکاتی که درباره این بازی‌ها باید بدانیم آن است که همانطور که مشخص است این عناوین تنها برای آن دسته از افراد قابل استفاده است که اشتراک گلد ایکس باکس لایو را دارند. همچنین عناوینی مانند Tekken 6 و Lego Star Wars II: The Orginal Trilogy درواقع برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ بودند که بر روی ایکس باکس وان هم قابل استفاده خواهند بود. شما همچنین می‌توانید در صورت داشتن اشتراک گلد بر روی کنسول قدیمی خود این دو عنوان را بر روی ایکس باکس ۳۶۰ به صورت رایگان بازی کنید.


بیشتر بخوانید: احتمال ورود بازی Horizon Zero Dawn به کامپیوتر


اشتراک گلد چه فایده‌ای دارد؟

گفتنی است که با داشتن اشتراک گلد ایکس باکس لایو شما می‌توانید ماهیانه چهار بازی را به صورت رایگان و بعضا با تخفیف‌های شگفت انگیزی تهیه کنید. از آنجایی که خرید این اشتراک تنها ۶۰ دلار است، دریافت چهار بازی در ماه به نظر معامله خیلی خوبی می‌آید. اگر شما هر ماه عناوین رایگان را دانلود کنید، در آخر سال یک لیست طولانی از بازی‌ها را خواهید داشت، بدون این که برای خرید خود عناوین مبلغی هزینه کرده باشید. عناوین این ماه ایکس باکس لایو ممکن است در نگاه اول آنقدر وسوسه کننده به نظر نیایند، اما تنوع این عناوین با یک‌دیگر و حضور یک نماینده از شرکت Telltale دلایل قانع کننده‌ای به فرد می‌دهند تا شانسش را با دریافت اشتراک گلد امتحان کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: xboxone ، xbox one ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.