شارژ سیم‌کارت سپهتن برای رانندگان اتوبوس سیستان و بلوچستان ضروری است

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: رانندگان و مالکان ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای در صورت مشاهده پیام اتمام شارژ سیم‌کارت دستگاه سپهتن باید برای شارژ مجدد آن اقدام کنند.

شارژ سیم‌کارت سپهتن برای رانندگان اتوبوس سیستان و بلوچستان ضروری است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی حمل ونقل ، تیمور باقری  معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای دستگاهی است که با نصب در داخل اتوبوس از طریق امواج رادیویی به طور مداوم اطلاعاتی نظیر سرعت، مشخصات گواهینامه راننده، ساعت کارکرد و ... را علاوه بر ارسال به پلیس راه، به منظور نظارت بهینه برای مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نیز قابل دسترسی است.

او ادامه داد: با توجه به ارسال اطلاعات سامانه سپهتن از طریق بستر اینترنت سیم کارت دستگاه یادشده نیاز به شارژ دارد و در صورت پایان یافتن شارژ، رانندگان و مالکان ناوگان اتوبوسی پیام اتمام شارژ را بر روی نمایشگر سامانه مشاهده می‌کنند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس مکاتبات قبلی مالکان موظف‌اند، برای شارژ مجدد سیم کارت دستگاه به نمایندگی‌های مجاز در مراکز استان‌ها مراجعه کنند.

باقری بیان کرد: هرگونه صدور صورت وضعیت و تردد برای اتوبوس‌های فاقد دستگاه سپهتن فعال، ممنوع بوده و با شرکت حمل‌ونقل صادر کننده سند حمل طبق ضوابط حاکم بر بخش حمل‌ونقل برخورد خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: مالکان ناوگان مسافربری برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با نمایندگی‌های مجاز و یا با شماره تماس ۸۴۴۹۸۵۴۳-۰۲۱ دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تماس گیرند.

انتهای پیام/ع

نصب سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان عمومی در داخل اتوبوس

برچسب ها: حمل و نقل ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار