عرضه نسخه بتای Ghost Recon: BreakPoint به تعویق افتاد

عرضه نسخه بتای رایگان عنوان جدید Ghost Recon: Breakpoint به تعویق افتاد.

عرضه نسخه بتای Ghost Recon: BreakPoint به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز روزی بود که شرکت یوبی‌سافت اعلام کرده بود قرار است نسخه بتای سری جدید بازی Ghost Recon یعنی نسخه Breakpoint که هیجان زیادی را برای طرفداران خود با انتشار تریلرهای خود به جا گذاشته، عرضه شود. به تازگی، اعلام شده که نسخه بتای آن قرار است دیرتر برای کنسول‌ها و رایانه‌ها عرضه شود. علاوه بر محتوای قابل ملاحظه‌ای که این بازی دارد و نقشه‌هایی که برای بعد از عرضه آن در نظر گرفته شده، قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز آن کاری کرده است که باعث می‌شود این بازی در همه جبهه‌ها موفق به نظر برسد. حالا تیم منتشرکننده این بازی بنا به دلایلی عرضه نسخه بتای آن را به تعویق انداخته است.


بیشتر بخوانید: پرچمدار جدید شیائومی با نمایشگر آبشاری و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد + فیلم


بر اساس توئیت رسمی سازنده این بازی، به نظر می‌رسد که این نسخه بتا به صورت رسمی قرار است دیرتر عرضه شود. این نسخه قرار بود امروز به صورت رسمی منتشر شود و تا روز بیست و نهم سپتامبر در دسترس عموم مردم باشد. گفته می‌شود مشکلاتی در سرورهای این شرکت پیش آمده است که اجازه انتشار را به آن نداده است تا نسخه بتا منتشر شود و تیم فنی در حال آماده‌سازی سرورهای یوبی‌سافت است. هنوز مشخص نیست که عرضه نسخه بتای رایگاه Ghost Recon: Breqkpoint قرار است تا چه مدتی طول بکشد.

گفتنی است، Ghost Recon: Breakpoint قرار است چهارم اکتبر امسال برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شود و گوگل استادیا هم این بازی را در ماه نوامبر میلادی عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

تآخیر عرضه نسخه بتای Ghost Recon: Breakpoint

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار