خوزستان مانند دوران دفاع مقدس در سیلاب کارنامه درخشانی به جا گذاشت

امام جمعه موقت اهواز گفت: سیلاب امسال بی سابقه بود، اما خوزستان همانند دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، کارنامه بسیار درخشانی را از خود به جا گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در خصوص سیلاب سال جاری که برخی از مناطق استان را فراگرفت گفت: سیلاب امسال بی سابقه بود، اما خوزستان همانند دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، کارنامه بسیار درخشانی را از خود به جا گذاشت.

وی افزود: تمام مسئولانی که برای بررسی و ارزیابی شرایط و وضعیت سیلاب به خوزستان می‌آمدند که این همدلی، صمیمیت و برادری بین مردم و مسئولان و سیل زدگان در سیلاب و امدادرسانی صحنه‌های زیبایی را رقم زد.

آیت الله حسن زاده با شاره به خدمات هلال احمر در سیلاب اخیر بیان داشت: هلال احمر در زمینه امدادرسانی درخشان بود و از نظر روانشناسی و کار‌هایی که باید انجام شود، نگاه همه جانبه وجود داشت چرا که نسبت به استاندارد‌های بین المللی خدمات هلال‌احمر استان به سیل زدگان بیش از سطح استاندارد بود و خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شد.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: همدلی‌ها و رضایت مقام معظم رهبری از خدمات رسانی در سیلاب اخیر یک سرمایه است چرا که اگر تلاش‌های شبانه روزی نبود خسارت‌های سیلاب بیشتر از الان بود.

انتهای پیام/م

درخشش خوزستان در سیلاب فروردین ماه

برچسب ها: سیلاب ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.