برگزاری مسابقات قویترین مردان در شهرستان ملایر

مسابقات قویترین مردان ملایر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در پارک سیفیه شهرستان ملایر برگزار شد.

برگزاری مسابقات قویترین مردان در شهرستان ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،این مسابقات به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام و همکاری اداره ورزش وجوانان و بازار مبل و منبت، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان ملایر به مدت دو روز و با حضور ۷۵ ورزشکار از هیجده استان برگزار شد.

ورزشکاران در در سه وزن زیر ۹۵ کیلوگرم، زیر ۱۰۵ کیلوگرم و بالای ۱۰۵ کیلوگرم و در بخش‌های دو تا سه گانه، چمدان، گوی و غلتاندن لاستیک با هم  رقابت کردند.
در وزن زیر ۹۵ کیلوگرم مهران اسدی از سنندج، حمزه اکبری از ملایر، وحید قزی از سبزوار، حامد خالقی از ملایر، حسین الیاسی از البرز و محمد احسان کرمی از فارس به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را از آن خود کردند.

در وزن زیر ۱۰۵ کیلوگرم، علی شکری از قزوین، نصیر عزیز‌ی از کرمانشاه، کجتبی زارع عسگری از کرمان، حسن کاتبان از ملایر، اویس نصیری از کرج و ایمان براتی از اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا ششم این مسابقات دست پیدا کردند.

در وزن بیش از ۱۰۵ کیلوگرم هم محمد سیستانی از کرمان، بهمن دامجانی از کرج، حسین خدایی از کرج، کیهان خورشیدی از ساری، علی مسکوهی از ملایر و احمد حسنی از قزوین به ترتیب به مقام‌های اول تا ششم این مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/ا


برگزاری مسابقات قویترین مردان در شهرستان ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.