مردم، مقابله گر واقعی توطئه‌های دشمن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف، توطئه‌های استکبار جهانی را نقش برآب می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با قدردانی از حضور پرشکوه مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور مردم به ویژه جوانان، دوستداران نظام اسلامی و مردم مظلوم فلسطین را خشنود و دشمنان را عصبانی و مایوس کرد.

امام جمعه تبریز افزود: مردم ایران اسلامی با این حضور و درک درست از شرایط کشور و رجزخوانی‌های جدید دشمنان، تهدیدات و زیاده خواهی‌های صهیونیسم را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین با اشاره به برگزاری مراسم پرشکوه شب‌های قدر گفت: حضور مردم به خصوص جوانان مومن و انقلابی در این مراسم بسیار ارزشمند و قابل ستایش است چرا که همه مساجد، مراکز دینی و هیئت‌های مذهبی پر از جوانان بود و این در نوع خود بی همتا توصیف شده است.

وی افزود: جوانان ما با هر سلیقه، گرایش، تفکر و پوششی در مراسم‌های شب‌های قدر و روز جهانی قدس در صفوفی به هم پوسته حضوری پرشور و با شکوه داشتند و این حضور در واقع پاسخی محکم به کسانی است که جوانان را با شکل ظاهری آن‌ها ارزیابی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: همه موفقیت‌های نظام اسلامی را مدیون و مرهون اندیشه‌های والای امام راحل هستیم.

وی همچنین با اشاره به سالگرد انتخاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال امام راحل (ره) گفت: با گذشت ۳۰ از رهبری معظم له، نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار امام، بدون توقف و عقب گرد در حال پیشرفت است و نه تنها نظام اسلامی بلکه مسلمان جهان هم زیر پرچم ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز هستند.

یادآور می‌شود در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، پیش نویس سند پیشگیری از خشونت استان را مطرح کرد و اعضای جلسه هم به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/ش

حضور مردم در صحنه‌های مختلف، توطئه‌های استکبار جهانی را نقش برآب می‌کند

برچسب ها: جوانان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار