خبر خوش برای طرفداران Call of Duty: Black Ops 4

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، تعداد دفعات ظاهر شدن نقشه Arsenal Sandstorm در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 کاهش یافته است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما هم از کسانی هستید که از نقشه Arsenal Sandstorm در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 راضی نیستید باید بگوییم زمان آن فرا رسیده که خوشحال باشید زیرا این نقشه در بروزرسانی جدید این عنوان دفعات کمتری حضور خواهد داشت.

دلیل آن که در گذشته آن را بیشتر مشاهده می‌کردید این است که در این عنوان سیستم نقشه بازی به صورتی است که آن‌ها به شکل چرخشی نمایش داده می‌شوند و گیمرها به آن‌ها رای می‌دهند. اما در این چرخش‌ها نقشه مذکور بیشتر از همه دیده می‌شده و این در حالی است که کمترین طرفدار را نیز داشته است.

.


بیشتر بخوانید: نام نسخه جدید سری بازی‌های ندای وظیفه مشخص شد +تصویر 


Treyarch یک بروزرسانی جدید برای Call of Duty : Black Ops 4 منتشر کرده است و در حالی که چند قابلیت و ویژگی‌ جدید به این عنوان اضافه شده یک تغییر اساسی نیز در آن صورت گرفته که آن کم شدن تعداد دفعاتی است که نقشه Arsenal Sandstorm ظاهر می‌شود.

بر اساس گزارشی که Treyarch از این کار خود منتشر کرده دلیل کم شدن تعداد دفعات نمایش نقشه Arsenal Sandstorm این است که پس از بررسی رای کاربران و نظرات آن‌ها فهمیدند این نقشه طرفداران زیادی ندارد. درست است که این نقشه طرفدارانی نیز دارد اما تعداد کسانی که از آن ناراضی هستند به مراتب بیشتر است.

.

دلیل اصلی نارضایتی آن‌ها این است که بدون استفاده از دوربین دید در شب دیدن افراد دیگری که درون بازی هستند تقریبا غیرممکن است. این بدان معناست که وضوح آن مانند دیگر نقشه‌ها نیست. از دیگر محتویاتی که پس از بروزرسانی به آن اضافه شده است پلی‌لیست مخصوص نقشه Nuketown است. کاربران قدیمی این عنوان آن را در نسخه‌های پیشین با نام Nuketown 24/7 می‌شناسند. شرکت توسعه دهنده این بازی اعلام کرده است که در آینده حالت‌های دیگری مانند Bolt Action Barebones به آن اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

نقشه Arsenal Sandstorm در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 کمتر ظاهر خواهد شد

برچسب ها: فناوری ، بازی ، call of duty
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار