جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

درخواست آتش بس از سازمان ملل توسط رژیم صهیونیستی، فریاد درماندگی این رژیم است

سردار فدوی گفت: درخواست آتش بس توسط رژیم صهیونیستی در غزه‌ای که صد درصد محاصره است، فریاد درماندگی این رژیم است.

فدویبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش فاتحان نور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: ما زنده بودن شهدا را لمس می‌کنیم و اثر بودن آن‌ها رو می‌بینیم.

وی افزود: مردم در چهل سال گذشته نشان داده‌اند که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و بر عهدی که بستند، هستند.

سردار فدوی همچنین اظهار کرد: وحدت عامل عنایت خداوند به مردم و پیروزی‌های انقلاب اسلامی علیه استکبار جهانی است. بیش از سی سال از پایان جنگ می‌گذرد و به برکت خون شهدا، با وجود افزایش دشمنی‌های آمریکا علیه ایران، آنها هنوز جرأت نکرده‌اند تیری به سمت ایران شلیک کنند و این به خاطر قدرتی از ایران است که دشمن آن را لمس می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه عنوان کرد: اقتدار و سربلندی ایران چیزی است که دشمنان به آن اقرار کردند و این عنایت خداوند است. آمریکا و متحدانش در منطقه به دنبال مهار ایران و ایجاد توان بازدارنده در برابر ایران هستند.

وی ادامه داد: درخواست آتش بس از سازمان ملل توسط رژیم صهیونیستی در غزه‌ای که صد درصد محاصره است، فریاد درماندگی این رژیم است. سعودی‌ها در برابر مردم یمن درمانده شده‌اند؛ یمنی که از سلاح و تکنولوژی آنچنان برخوردار نیست و با ایمان در برابر دشمن ایستاده است.

سردار فدوی در پایان گفت: ارتش و سپاه، متحد از ایران اسلامی دفاع خواهند کرد و در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۱:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
سردار امیدوارم همیشه سر زنده باشی
آخرین اخبار