دستورات جدید رئیس جمهور پس از اخذ تازه‌ترین گزارش‌ها از مناطق سیل زده

حسن روحانی در تماس‌های جدید با وزیر کشور و مسئولین دو استان سیل زده، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.

دستورات جدید رئیس جمهور پس از اخذ تازه‌ترین گزارش‌ها از مناطق سیل زدهبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، ضمن گفت و گوی تلفنی با استاندار مازندران و معاون استاندار گلستان و اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در این دو استان و همچنین اقدامات انجام شده، به وزیر کشور دستور داد برای تکمیل و تسریع در اقدامات امدادی انجام شده، علاوه بر امکانات موجود در استان‌های سیل زده، تجهیزات و امکانات لازم از مناطق همجوار نیز برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک فوری و لازم به سیل زدگان بسیج شوند.

رئیس جمهور همچنین از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواست وی نیز در اسرع وقت به همراه تیمی از مسئولان دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اورژانس به منطقه اعزام و امکانات لازم در این دو استان و استان‌های همجوار را برای تسریع در روند کمک رسانی به سیل زدگان بسیج کند.

یادآور می‌شود، پیش از این دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رسیدگی به مشکلات مردم و مدیریت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی‌های لازم به منطقه اعزام شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دولت ، رئیس جمهور ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
اقای روحانی خودتون بايد شخصا تشريف ميبرديد مناطق سيل زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
این دستورمیدیدصف مرغ که ازساعت دوصیح صف می ایستاندروچه کارمی کنید
آخرین اخبار