مشخصات عنوان Metro Exodus یک ماه پیش از انتشار آن اعلام شد +عکس

مشخصات اجرایی نسخه کامپیوتر Metro Exodus، پیش از آن که خود این بازی منتشر شود، در وب‌سایت رسمی این عنوان اعلام شد.

/به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های ماه‌های ابتدای سال جدید میلادی، عنوان Metro Exodus به طرفدارانش یک بعد دیگری از دنیای خود را نشان خواهد.

داستان این عنوان این بار از داخل به مترو بیرون آمده و به دنیای بزرگتری منتقل می‌شود. با توجه به دامنه گسترده این عنوان در سری جدید خود، مشخص است که شرکت 4A Games با آشکار کردن مشخصات مورد نیاز برای اجرای این عنوان در PC، آن چه کاربران باید انتظار دیدن آن را داشته باشند، به آن‌ها گفته است.

در وب‌سایت رسمی Metro Exodus، طیف کاملی از مشخصات PC برای بازیکنان اعلام شده که آن‌ها می‌توانند پیش از ورود به بازی فریم‌های خود را سفارشی‌سازی کنند. حداقل مشخصات اولیه برای اجرای این عنوان ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم بر ثانیه است و تا کیفیت ۴K در ۶۰ فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات پایین این عنوان برای اجرای آن در کامپیوتر‌های رده متوسط است اما کاملا واضح است که برای اجرای Metro Exodus با مشخصاتی بالاتر از ۱۰۸۰p در ۶۰ فریم بر ثانیه به سخت‌افزار‌های بسیار قوی نیاز است. به همین ترتیب برای اجرا این عنوان با مشخصات ۴K در ۶۰ فریم بر ثانیه به قوی‌ترین کارت گرافیک نیاز است. می‌توان برای اجرا عنوان Metro Exodus در بهترین کیفیت از RTX ۲۰۸۰ Ti (یا معادل آن) GPU استفاده کرد.

مجموعه Metro Redux که چند سال پیش با دو عنوان منتشر شد، آزمایش جدی برای بسیاری از پیکربندی‌های سخت‌افزاری کامپیوتر بود. آن طور که مشخص است شرکت 4A Games این بار با انتشار نسخه جدید این عنوان قصد دارد مرز‌های آزمایش سخت‌افزار‌های کامپیوتر را جابجا کند.

این‌بار 4A Games تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن این عنوان کرده است. برای اولین بار در سری‌های این عنوان، ما شاهد یک جهان باز هستیم که از بیابان‌ها تا ایستگاه‌های مترو را شامل می‌شود. ما مطمئناً تا یک ماه آینده یکی از بهترین سری‌های این بازی را مشاهده خواهیم کرد. Metro Exodus در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

مشخصات عنوان Metro Exodus یک ماه پیش از انتشار آن، اعلام شد +تصویر


بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 


انتهای پیام/

مخشصات عنوان Metro Exodus

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار