جزئیات جدید از پشت صحنه Last of Us II و برداشت یک سکانس دلهره‌آور

طرفداران بازی‌های رایانه‌ای The Last of Us را به عنوان یکی از جذاب‌ترین و احساسی‌ترین بازی‌های تاریخ می‌شمارند و حال جزئیات جدیدی از تولید قسمت دوم این بازی منتشر شده است.

جزئیات جدید از پشت صحنه Last of Us II و برداشت یک سکانس دلهره‌آوربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا Neil Druckmann معاون رئیس استودیو Naughty Dog در توئیتر خود از پشت صحنه ساخت بازی The Last of Us Part II صحبت کرده است. در حالی که هدف اصلی پیام Druckmann تبریک گفتن تعطیلات سال نو بود، اما او کمی هم از پشت صحنه ساخت بازی و پروسه انجام این کار صحبت کرد. به نظر می‌رسد تصویربرداری mo-cap این هفته در استودیو ناتی‌داگ با هفته‌های گذشته تفاوت داشته است.

mo-cap یا Motion capture که به فارسی "ضبط حرکت" گفته می‌شود یک فرایند خاص برای ثبت دقیق حرکات اشیاء و انسان به کار می‌رود که در ساخت فیلم و بازی‌های ویدئویی همچنین شبیه سازی حرکات انسان در ربات‌ها بسیار کاربرد دارد. در ساخت فیلم و بازی‌های ویدئویی با تجهیزات مخصوص حرکات صورت و بدن با دقت ضبط می‌گردد و با داده‌های بدست آمده کارکتر‌های انیمیشنی به صورت دو بعدی و سه‌بعدی در کامپیوتر ساخته می‌شود. امروزه بسیاری از بازی‌های جدید از جمله The Last of Us Part II با این فناوری تولید می‌گردند.

جزئیات جدید از پشت صحنه Last of Us II و برداشت یک سکانس دلهره‌آور

اما بر اساس پیام Druckmann در توئیتر، استودیو ناتی‌داگ در هفته گذشته یکی از پیچیده‌ترین و در عین حال دلهره‌آورترین سکانس‌های بازی را ضبط کرد و با پایان این بخش، عوامل به تعطیلات سال نو رفتند. البته جزئیاتی از آن که این سکانس شامل چه اتفاقاتی است یا این که در کجای داستان به آن برخورد خواهیم کرد منتشر نشده و برای دانستن آن باید تا انتشار بازی صبر کنیم، اما با توجه به داستان و سکانس‌های فوق احساسی نسخه قبلی بازی، شکی در آن نیست که این سکانس به همان اندازه‌ای که Druckmann بیان کرده، حساس و دلهره‌آور خواهد بود.

جزئیات جدید از پشت صحنه Last of Us II و برداشت یک سکانس دلهره‌آور

به جز چند پیش‌نمایش کوتاه و چند مصاحبه، مطالب زیادی در مورد این بازی وجود ندارد و همین اطلاعات جزئی برای طرفداران این بازی بسیار با ارزش است. The Last of Us: Part II تنها برای PS4 منتشر می‌شود هرچند که هنوز نه روند ساخت و نه تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست.

جزئیات جدید از پشت صحنه Last of Us II و برداشت یک سکانس دلهره‌آور


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید PUBG با نقشه جدید و حال‌و‌هوای زمستان عرضه شد +تصاویر


انتهای پیام/

جزئیات جدید از قسمت دوم عنوان Last of Us II

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار