لیگ فوتبال بانوان آغاز شد / تساوی ملوان و گلباران سپاهان در خانه

هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و تیم سپاهان اصفهان موفق شد در خانه به یک پیروزی پر گل دست پیدا کرد.

لیگ فوتبال بانوان آغاز شد / تساوی ملوان و گلباران سپاهان در خانهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران امروز (16 آذر) با برگزاری 6 مسابقه وارد هفته نخست خود شد تا این رقابت‌ها بالاخره پس از دو هفته تاخیر آغاز شود.

در این هفته از مسابقات تیم های راه یاب ملل ، شهرداری بم، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام و فولاد مبارکه اصفهان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در اصفهان تیم سپاهان این شهر میزبان تیم آذرخش تهران بود که در دیداری یک طرفه و پر گل موفق شد با حساب 9 بر صفر مقابل میهمان خود به برتری برسد.

دیگر دیدار پرگل این هفته از مسابقات را نیز دو تیم شهرداری بم و پارس جنوبی بوشهر رقم زدند. جایی که تیم شهرداری بم در بوشهر به پیروزی پر گل 7 بر صفر دست پیدا کرد تا آغازی طوفانی در این مسابقات داشته باشد و برای مدعیان قهرمانی خط و نشان بکشد.

تیم تازه به لیگ برگشته ملوان انزلی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در سیرجان به مصاف شهرداری این شهر رفت و به تساوی یک بر یک در این مسابقه دست پیدا کرد تا با یک امتیاز سیرجان را ترک کند.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز در هفته نخست به قائمشهر رفت و در دیدار مقابل سپیدار این تیم با حساب 5 بر صفر به پیروزی رسید تا این تیم نیز یکی از تیم‌هایی باشد که لیگ برتر فوتبال بانوان را با پیروزی آغاز کند.

پالایش گاز ایلام در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در خانه میزبان همیاری آذربایجان غربی بود و در دیداری نزدیک و تماشایی 2 بر یک از سد میهمان قدرتمند خود گذشت.

تیم راه یاب ملل مریوان نیز در این هفته مقابل خلیج فارس شیراز به پیروزی پر گل 6 بر صفر دست پیدا کرد تا در جمع تیم های برنده هفته نخست باشد.

**نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

خلیج فارس شیراز صفر – راه یاب ملل مریوان 6

شهرداری سیرجان یک – ملوان بندرانزلی یک

پارس جنوبی بوشهر صفر – شهرداری بم 7

سپیدار قائمشهر صفر – ذوب آهن اصفهان 5

پالایش گاز ایلام 2 – همیاری آذربایجان یک

فولاد مبارکه سپاهان 9 – آذرخش تهران صفر

انتهای پیام/

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.