سرمربی تیم صنایع میبد؛

با یک بازی زیبا و منطقی توانستیم حریف خود را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتسال صنایع میبد گفت: با بازیکنان بومی توانستیم بازی پر گل و تماشاگر پسندی را انجام دهیم.

رضا عقابی سرمربی صنایع میبد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به پیروزی پرگل تیمش مقابل تیم شهید رضایی شیراز گفت:در مسابقه‌ای که در برابر نماینده شیراز داشتیم بازیکنان بومی به میدان رفتند و موفق شدیم با نتیجه پر گل حریف را شکست دهیم.

عقابی افزود: امروز تنها از یک بازیکن ۱۸ ساله عضو تیم ملی جوانان استفاده کردیم و دو بازیکن دیگر را به دلیل صادر نشدن آی دی کارت و دو بازیکن دیگر نیز از جمله کاپیتان تیم به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم.

عقابی به کم تجربگی و جوانی تیم خود اشاره کرد و گفت: سه بازی گذشته لیگ برای تیم ما حکم بازی تدارکاتی را داشت چرا که بازیکنان تیم ما اصول اولیه دفاع کردن را نمیدانستند که با تمرین زیاد توانستیم نقطه ضعف تیم را برطرف کنیم.

سرمربی صنایع میبد ابراز کرد: با یک بازی بسیار زیبا و منطقی توانستیم نماینده شیراز را از پیش رو برداریم.

وی گفت:اگر مسئولان استان یزد و شهرستان میبد تیم صنایع میبد را حمایت کنند این تیم در سال‌های آینده حرف‌های زیادی را در سطح اول فوتسال ایران برای گفتن دارد.

عقابی اظهار داشت: مسابقه هفته آینده تیم صنایع میبد برابر تیم قدرتمند زرند کرمان است که اگر بازیکنان بازی بسیار زیبایی مانند بازی در برابر نماینده شیراز را به نمایش بگذارند قطعا پیروزمسابقه هستیم.

انتهای پیام/ا

پیروزی پر گل صنایع میبد در مقابل نماینده شیراز

برچسب ها: فوتسال ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.