چاپ بیش از ۱۰۰ کتاب در مورد خاطرات آزادگان خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از چاپ ۱۴۰ کتاب در مورد خاطرات و نوشته های آزادگان استان در آینده نزدیک خبر داد. 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در نشست صمیمی با آزادگان از چاپ ۱۴۰ کتاب در مورد خاطرات و نوشته های آزادگان استان در آینده نزدیک خبر داد.
وی افزود:اگر یک کشور و یا یک سازمان بخواهد پایدار باشد باید مسئولان این سازمان و کشور ویژگی های اسیران را از جمله پایداری،استقامت و ولایت پذیری آنها را سرمشق و  الگوی  خود قرار بدهند.
فنودی آزاده ی استان گفت:پیش از امضای قطع نامه تعداد اسیران ۲هزار نفر بود اما زمانی که قطع نامه انجام شده بود تعداد اسیران افزایش یافت.
وی با بیان اینکه تعداد اسیران پس از امضای قطع نامه به ۴ هزار و ۶۰۰  نفر رسیده بود،افزود:این خیانتی  بود که صدام در پایان جنگ انجام داد.
رضایی یکی دیگر از آزادگان استان نیز گفت:اگر ما توانستیم آن روز های سخت اسارت را تحمل کنیم تنها به خاطر ولایت،وحدت و یکپارچگی بین اسیران بود.
وی با بیان اینکه امروزه نیز باید در جامعه ولایت،وحدت و یکپارچگی باشد،اظهارکرد:دشمن به دنبال تفرقه و ایجاد فتنه در میان ما است و ما نباید اجازه بدهیم که شایعات و فتنه ها دامن پیدا کنند و لازمه ی این کار داشتن بصیرت است. 
در پایان جلسه نیز از  جمعی از آزادگان استان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/غ

چاپ بیش از ۱۰۰ کتاب در مورد خاطرات آزادگان

برچسب ها: سپاه ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.