برگزاری دومین جلسه کمیسیون هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی در اهواز

دومین جلسه کمیسیون هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با حضور دادستان استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دومین جلسه کمیسیون هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با حضور دبیر کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی، دادستان استان خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ذوالفقار کیانی، دبیر کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی خوزستان دستور جلسه و مصوبات جلسه قبل را قرائت نمود.

عباس حسینی پویا، دادستان استان خوزستان به برخی از مفاسد اجتماعی اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به دستورالعمل کمیسیون می بایست علاوه بر کار سلبی، اقدامات فرهنگی انجام شود.

وی بیان کرد: در زمینه تربیت دینی خلاء های زیادی داریم که از جمله می توان به شبهات اعتقادی موجود در جامعه و معضلاتی مانند بد پوششی، سگ گردانی و غیره اشاره کرد و خواستار تلاش و فعالیت مسئولان در زمینه تربیت دینی از جمله نماز شد.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه سایر اعضاء نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مطرح شده و دستور جلسه بیان کردند و مصوباتی جهت اجراء به تصویب رسید.

انتهای پیام/گ

برگزاری جلسه مبارزه با مفاسد اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.