سی و یکم تیرماه، آخرین فرصت ارائه طرح فیلم‌های مستند در گیلان

پایان تیر، آخرین فرصت برای ارائه طرح فیلم‌های مستند با موضوع انقلاب اسلامی در گیلان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سید امیر مصباح معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: پایان تیرماه آخرین مهلت برای ارائه طرح فیلم‌های مستند با موضوع انقلاب اسلامی در گیلان است.

وی با اشاره به اینکه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تولید آثار مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی را در اولویت کار خود قرار داده است افزود: این تصمیم بر اساس تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری با این اداره‌کل و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتخاذ شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: مستندسازان می‌بایست موضوع آثار را با محوریت روایت‌های ناشنیده و بدیع از انقلاب اسلامی در استان با اشاره به نقش مساجد، نهاد‌های مردمی و رهبران دینی به‌ویژه روحانیت در آگاهی‌بخشی و هدایت جامعه انتخاب کنند.

سید امیر مصباح افزود: طرح‌های ارسالی باید دارای ساختار دراماتیک و ترجیحاً متفاوت با مستند‌های گزارش و صرفاً اطلاع‌رسانی (مستند تلویزیونی) باشد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدت زمان فیلم‌های مستند مورد نظر را میان مدت (حدود ٤٠ دقیقه) اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اعلام مهلت ارائه طرح فیلم‌های مستند در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.