تعداد کاربران پیام‌رسان سروش از مرز ۱۲ میلیون نفر گذشت

پیام رسان سروش که در اواسط اردیبهشت ۱۰ میلیون عضو داشت، با استقبال روزافزون کاربران، از مرز ۱۲ میلیون نفر گذشت.

تعداد کاربران پیام‌رسان سروش از مرز ۱۲ میلیون نفر گذشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم‌افزار سروش یک شبکه‌ی پیام‌رسان ایرانی جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است؛ این شبکه‌ی اجتماعی در مدت کوتاهی توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. سرعت رشد تعداد کاربران سروش نسبت به سایر پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر است؛ به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام که اقبال بیشتر کاربران ایرانی به پیام رسان‌های داخلی را به همراه داشت، تعداد کاربران سروش نیز با سرعت زیادی افزایش یافت.

حدود نیمه‌ی اردیبهشت بود که تعداد کاربران سروش از مرز 10 میلیون نفر گذشت؛ اکنون و پس از مدت کوتاهی این عدد به 12 میلیون نفر رسیده است که نشان دهنده‌ی اعتماد و اقبال مردم به پیام‌رسان‌های داخلی است.

سروش از امکاناتی مانند کانال‌های عمومی، ارسال بازخورد به مدیر کانال، ثبت نظر و لایک به محتوای منتشر شده، ارسال هر گونه فایل (تصویر، صدا، ویدئو و....)، شرکت در مسابقات و نظرسنجی‌ها، گفتگوی دو نفره و گروهی، جابجایی سریع و ایمن پیام‌ها، ارسال هرگونه فایل برای دوستان، استیکرهای زیبا و متنوع، تماس رایگان مبتنی بر اینترنت، سرویس خرید شارژ تلفن‌همراه و پیش‌بینی آب‌وهوا برخوردار است. همچنین کاربران سروش قادرند با اسکن بارکد، پرداخت قبوض خود را انجام دهند و تاریخچه پرداخت قبوض نیز برای کاربران قابل رویت است.

تعداد کاربران پیام‌رسان سروش از مرز ۱۲ میلیون نفر گذشت

البته سروش مانند هر پیام‌رسان دیگری در ابتدای مسیر خود دارای نقاط ضعفی نیز هست؛ توانایی اصلی یک نرم‌افزار زمانی مشخص می‌شود که حجم کاربران زیادی بر روی آن فعال شوند و به نوعی بر روی سرورهای آن فشار بیاید. در هفته‌های اخیر و به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام، با رجوع بیشتر مردم به پیام‌رسان سروش، اختلال‌هایی در این پیام‌رسان رخ داد. این نشان‌دهنده‌ی آن است که پیام‌رسان سروش در این بخش دچار برخی از ضعف‌هاست که بایستی به مرور آنها را برطرف نماید.


بیشتر بخوانید: دانلود پیام‌رسان سروش 2.0/ صفحه اختصاصی جام‌جهانی با مدیریت پخش زنده مسابقات اضافه شد


مخاطبان می‌توانند برای دریافت اخبار از کانال‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شبکه‌ی اجتماعی پیام‌رسان سروش استفاده کنند. برای پیوستن به باشگاه خبرنگاران جوان در سروش از لینک‌ مستقیم زیر استفاده کنید.

تعداد کاربران پیام‌رسان سروش از مرز ۱۲ میلیون نفر گذشت باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌ موبایلی سروش:                                 Sapp.ir/Yjcnewschannel

تعداد کاربران پیام‌رسان سروش از مرز ۱۲ میلیون نفر گذشت

بیشتر بخوانید:

نحوه نصب صحیح و شخصی‌سازی فضای کاربری در پیام‌رسان سروش +فیلم

چگونه فضای کاربری پیام‌رسان سروش را شخصی‌سازی کنیم؟ +فیلم

چگونه پیام‌رسان سروش را به درستی در دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم؟ +فیلم

انتهای پیام/

سروش 12 میلیونی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
ولی ضعیفه پیام رسان داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۰۹ تير ۱۳۹۷
یعنی الان بیش از 12 میلیون در سروش عضوند؟
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۲۲:۱۲ ۰۸ تير ۱۳۹۷
اگه کاربرای تلگرام درک کنن چقد ارز از کشور خارج میکنن مطـءنم که با کله از تلگرام میومدن بیرون چون فقط شنیدن یا دیدن کافی نیست باید به اون درک برسن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۷
سروش واقعا عالیه من اولش فکر نمیکردم ولی به اصرار یکی از دوستام ریختم واقعا عالیه.مخصوصا قابلیت تغییر پس زمینش.
آخرین اخبار