برگزاری هفتمین جشنواره جابربن حیان در منطقه تبادکان مشهد

با شرکت ۳۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر هفتمین جشنواره جابربن حیان در منطقه تبادکان مشهد برگزار شد.

برگزاری هفتمین جشنواره جابربن حیان در منطقه تبادکان مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تبادکان  گفت: جشنواره‌ی جابربن حیان، پلی ارتباطی میان دانش آموز و معلم است که این ارتباط نظریات دانش آموزان را تبدیل به خلاقیت و آثار می‌کند که در جامعه به آن نیاز داریم.

علی حاتمی افزود: هفتمین جشنواره جابرحیان  با شرکت ۳۵ هزار دانش آموز دختر و پسر از منطقه تبادکان و ۵۰ هزار دانش‌آموز از قطب شهید کاوه برگزار شده که این قطب شامل آموزش و پرورش سرخس کلات احمد آباد رضوی و طرقبه و شاندیز است.

وی از با اشاره به این‌که هدف اصلی جابربن حیان اختراع، اکتشاف و تجمل نیست، گفت: هدف اصلی ما این است که دانش آموزان از آموخته‌هایی که از معلمانشان دارند بتوانند به عمل تبدیل کنند.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تبادکان افزود:دانش‌آموزان این آموخته‌ها را مطابق با نیاز روز جامعه تفکر کرده و محیط پیرامون خود را بررسی و مشاهده می‌کنند و بعد از نتیجه‌گیری در کار استفاده می‌کنند.

حاتمی ادامه داد: به طور مثال مشکل اصلی جامعه امروز کمبود آب است و دانش‌آموزان بیش‌تر روی این مسئله فعالیت کردند و کار‌ها و راهکار‌های خود را ارائه داده‌اند.

وی از تاثیرات برپایی این جشنواره‌ها در آینده گفت: این‌گونه فعالیت‌ها و به‌کارگیری افکار دانش‌آموزان در این راستا می‌تواند در جامعه آینده ایران تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام// م. ط
 

برگزاری جشنواره جشنواره جابربن حیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار