توجه به دستاورد‌های جنگ هشت سال دفاع مقدس در راستای حفظ و حراست انقلاب است

استاندار یزد گفت: یکی از راهکار‌های اصلی در حفظ و حراست انقلاب اسلامی توجه به دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس، پیگیری و اجرای ارزش‌های آن دوران است که باید توسط مردم و مسوولان نسبت به آن عنایت خاصی انجام شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استاندار یزد در آیین افتتاح مرکزفرهنگی دفاع مقدس استان که همزمان با ۹ استان دیگر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری افتتاح شدگفت: باید مسیر‌های بقای نظام اسلامی بیشتر شناسایی شود و به درستی در آن راستا گام برداریم که دفاع مقدس اساس آن است.

وی با گرامیداشت خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: انقلاب اسلامی با ایثار و فداکاری شهیدان سرفراز انقلاب به پیرورزی رسید و تمام توطئه‌ها را با قدرت و عزت در سایه وحدت و ایمان به خدا پشت سر گذاشت.

استاندار یزد تصریح کرد: رزمندگان جان برکف اسلام در هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون در دفاع از حریم اسلام و نظام لحظه‌ای دست از حراست از اهداف و آرمان‌های نظام بر نداشتند و با صلابت وظایف خود را انجام داده و می‌دهند.

زمانی قمی به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در یزد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های ارج نهادن به پایمردی‌ها و حفاظت از دوران دفاع مقدس، پیگیری ساخت و افتتاح مرکز فرهنگی است که به عنوان گنجینه تمام نشدنی انجام شده است.

گفتنی است؛ در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

لازم به ذکراست؛ ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد از سال ۱۳۸۶ شروع شد که تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.


انتهای پیام/ ا

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار