فرمانده انتظامی بافق؛

کشف چک های سفید امضاء به ارزش 800 میلیون ریال دربافق/ سارق دستگیر شد

فرمانده انتظامی بافق گفت: سارق مغازه ای که اقدام به سرقت گاو صندوق حامل چک های سفید امضاء و اسناد و مدارک به ارزش 800 میلیون ریالی کرده بود،در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی بافق گفت: سارق مغازه ای که اقدام به سرقت گاو صندوق حامل چک های سفید امضاء و اسناد و مدارک به ارزش 800 میلیون ریالی کرده بود،در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ افزود: ماموران پلیس آگاهی با اطلاع از وقوع چندین فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهر، با توجه به حساسیت موضوع، مراتب را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی بافق افزود: در بررسی مشخص شد، سارق به تنهایی در اقدامی عجیب گاو صندوق به وزن 350 کیلویی را از داخل مغازه ای سرقت کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اقدامات فنی و پلیسی برای شناسایی سارق و کشف اموال مسروقه ازسوی پلیس آگاهی انجام شد که با همکاری مردمی و پس از حضور تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی، گاو صندوق در یکی از شهرستان های همجوار که با دیلم شکسته شد، کشف شد.

فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست، اسناد و مدارک و چک های خود را داخل گاو صندوق قابل حمل در مغازه نگهداری نکنند و واحدهای صنفی خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

سارق جک های سفید امضاء دستگیر شد

برچسب ها: سارق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.