ایت الله خاتمی خطاب به دولت آمریکا:

آمریکا غلط میکند برای ما برنامه مینویسد

امام جمعه موقت تهران گفت:امروز مسوولی را هدف قرار داده و برایش حرف در می آورند تا اعتبارش را از بین ببرند، و آن نهاد را بی اعتبار کنند.

شما غلط میکنید برای ما برنامه مینویسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان آیت الله  سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری در جمع مردم بافت و یادواره شهدای روحانی این شهرستان گفت: امروز مشخص شده که در امریکا دارند طرحی می نویسند که بگویند ۵درصدثروت ایران در عده ای خاص است و باقی ۹۵درصد فقیرهستند.

وی خطاب به دولت آمریکا افزود:شما غلط می کنید برای ما برنامه بنویسید و نخواهید توانست برنامه های خودتان را در ایران اسلامی پیاده کنید، چرا که اینان می خواهند مسوولین و ولایت را خراب کنند .

خاتمی اظهار کرد:مثلا اگر فردی مقصر شد نباید به گردن نهادش نوشت بلکه باید نقد شوند ولی نهاد نباید تخریب شود چه مجلس و چه دولت، فرد و مسوول مقصر شد نهاد مقصر نیست، نماینده ای خراب شد نباید مجلس تخریب شود، چون اگر نهاد خراب شود نظام ضعیف می شود و دشمن به خواسته اش می رسد و میخواهند نهادها و نظام را بشکنند که این شکستن خلاف نظر امام علی (ع) است.

وی مهمترین هدف دشمن را نابودی ولایت فقیه دانست و گفت: مهمترین هدف آنها از اول انقلاب تا کنون تخریب ولایت بوده است چون ولایت در پیروزی و ادامه انقلاب نقش مهمی داشته است.

وی گفت:این نظام به برکت ولایت ۳۸سال از توطئه های دشمنان جان سالم بدر برده است و هیچ قدرت دیگری نمیتوانست نظام را حفظ کند.

آیت الله خاتمی گفت:امروز ولایت فقیه مورد تایید مردم است و همه آن را قبول دارند و روز به روز به مقبولیتش افزوده میشود، و دشمنان این را نمیخواهند و هر مشگلی که پیش می اید به گردن ولایت می اندازند، حتی زلزله اخیر را به گردن ولایت انداختند، می خواهند اعتماد به ولایت و ولایت پذیری فرو بریزد ولی روز به روز اعتماد و علاقه به ولایت افزوده می شود.

امام جمعه موقت تهران افزود:جوانان امروز عاشق امام هستند و این نشان می دهد توطئه ها جواب نداده است، آرزوی تشکیل نظام و حکومت اسلامی آرزوی امامان بوده است که خداوند به لطف امام (ره) و رهبری و خون شهدا این نظام را به ما داده است و باید شاکر نظام و شهدا باشیم و از آن دفاع کنیم تا ان شالله این پرچم بدست صاحب اصلی اش حضرت صاحب (عج) برسد.

 هزینه پذیرایی یادواره شهدای روحانی بافت به مردم زلزله زده کرمانشاه  اختصاص یافت.
انتهای پیام/ح

انتقاد امام جمعه موقت تهران از برنامه دولت آمریکا برای ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.