دست های مهربان در کرمان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان، از برگزاری سومین دوره طرح «دست‌های مهربان» به‌مناسبت هفته ملی کودک در کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،کیوان علیزاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح «دست‌های مهربان» به مناسبت هفته ملی کودک از ۱۵ لغایت ۲۱ مهر در استان کرمان اجرا شد.

وی با بیان اینکه طرح ملی دست‌های مهربان یکی از مهمترین طرح‌های سازمان جوانان در هفته کودک است، افزود: در این طرح کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به مراکز امور جوانان هلال احمر شهر خود تحویل دادند و ما نیز آنها را بر اساس نیاز و سن کودکان در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین شهر توزیع می کنیم.
علیزاده با بیان اینکه این طرح در مرکز استان با همکاری بهزیستی و کانون غنچه های هلال احمر به صورت تجمیعی در محل سالن اجتماعات ساختمان ستادی جمعیت برگزار شد، بیان کرد: اسباب بازی‌های اهدایی کودکان در قالب کاروان نیکوکاری به مناطق کم برخوردار در جنوب استان ارسال می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: سرکشی از کودکان بستری در بیمارستان، آموزش کمک‌های اولیه، سرکشی از سالمندان، مدیریت یک روز مهد کودک با کودکان، راهپیمایی نمادین، برگزاری کارگاه نقاشی از اهم برنامه‌های هفته ملی کودک در شعب سراسر استان بود.

علیزاده با بیان اینکه بیش از 60 کانون غنچه های هلال در استان فعال است، یادآور شد: هدف از اجرای این طرح ترویج روحیه نوع دوستی در بین کودکان است به طوری که با اهداء حتی یک قطعه از اسباب بازی‌های خود، بخشندگی را تمرین می‌کنند.
انتهای پیام/ی

برگزاری طرح دست های مهربان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار