نماد شهری کودکان زرند رونمایی شد

نماد «زرند شهری برای کودکان » نتیجه هنر نمایی با سفال توسط 400 کودک است که شانزدهم مهر همزمان با روز جهانی کودک و با حضور مسئولان شهری و استانی رونمایی شد.

نماد شهری کودکان زرند رونمایی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در مراسم رونمایی از نماد شهری کودکان گفت:خیلی خوشبختم که کارهایی زیر بنایی در حوزه کودک به صورت مطالعه شده و هم چنین حساب شده در سطح شهر در حال انجام است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در ادامه با اشاره به سخنان ائمه اطهار درباره اهمیت سالهای کودکی افزود:شهر امام زمان پسند باید سراسر زیبایی باشد و اگر انسانهای صالح قلب بچه ها را احیا کردند آنها مالک کودکان هستند.

وی افزود:کار در حوزه کودکی نیاز به استمرار و پشتکار دارد.

در این مراسم هم چنین روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان کرمان گفت: مسئولان شهری باید تفکر درباره مساله کودکی و اهمیت سالهای کودکی را در راس برنامه های خود قراردهند.

به گفته وی کار برای کودکان در حوزه بایدها و نبایدها نمی گنجد و باید به یک باور عمیق در مسئولان شهری و هم چنین مردم شهر تبدیل شود.
ایرج رحمانی رئیس شورای شهر زرند نیز با ابراز خوشحالی از شکل گیری چنین رویدادی در شهر زرند گفت :شورای شهر زرند تلاش می کند در حوزه رشد و توسعه سالهای کودکی همه توان خود را به کار گیرد.
علی ترقی جاه رئیس هیات مدیره همنوا نیز در مراسم رونمایی از نماد شهری کودکان زرند با بیان اینکه در سالهای گذشته کمیته شهری برای کودکان در فرمانداری زرند تشکیل شد گفت: اکنون تلاش می کنیم بر حوزه شهروندی کودکان تمرکز کنیم ،ما سعی کرده ایم کودکان را به رسمیت بشناسیم و این یعنی شهر باید به نیازهای کودکان پاسخ دهد.

انتهای پیام/ی

رونمایی از نماد شهر کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.