شمارش معکوس برای سقوط پاس به صدا درآمد!

وکیل کوتو بازیکن برزیلی و شاکی پاس رسما اعلام کرد تا پایان هفته جاری برای پرداخت باقیمانده طلب موکلش به باشگاه پاس فرصت می‌دهد.

شمارش معکوس برای سقوط پاس به صدا درآمد!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، این وکیل برزیلی تأکید کرده که طلب موکلش را باشگاه پاس باید هرچه سریع‌تر واریز کند در غیر این‌صورت ضمن ارسال نمابری به فیفا، خواستار اجرایی شدن حکم سقوط پاس به یک رده (لیگ) پایین‌تر و برحسب بی‌اعتنایی به مفاد تفاهم‌نامه از سوی باشگاه پاس مبنی بر پرداخت به موقع اقساط بدهی موکلش خواهد شد.

فیفا نسبت به مطالبات مالی بازیکنان خارجی با هیچ باشگاهی تعارف ندارد و بی‌توجهی به این تعهد مالی منجر به سقوط قطعی پاس خواهد شد.

بر همین اساس باشگاه پاس حتی پس از صدور حکم نمی‌تواند اعتراضی داشته باشد و حکم سقوط قطعی خواهد بود.

فعالیت کوتو به سال ۸۶ و همزمان با انتقال پاس به همدان بازمی‌گردد، بازیکنی که حتی یک دقیقه در این تیم بازی نکرد، اما قرارداد داشت.

حال مشخص نیست این بازیکن که به طور قطع با سیستم دلالیسم به ایران آمده بود بر چه اساسی با تیم پاس قرارداد بسته در حالیکه حتی یک دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفته است.

حتی اثری از مدارک شخصی، بایگانی قرارداد و تصویر این بازیکن در باشگاه پاس رؤیت نمی‌شود و واضح است که حضور او صرفا سود مالی بوده است.

کوتو تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون تومان پول دریافت کرده و ۳۰ میلیون تومان نیز بابت قسط پایانی باید به او پرداخت شود.

دریافتی مالی این بازیکن در اوضاع قمر در عقرب پاس نیز جالب توجه است. بازیکنی که با دست‌های پشت پرده وارد پاس شد، بازی نکرد و با قرارداد میلیونی از ایران رفت تا سر از فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) در آورد.

به راستی چه کسی مسئول پاسخگویی به این ننگ فوتبالی است. چرا با عوامل متخلف در این پرونده مالی برخورد نمی‌شود و هیچ نهاد رسمی پیگیر این تخلف آشکار نیست.

انتهای پیام/ز

شمارش معکوس برای سقوط پاس به دسته پایین تر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.