همزمان با سالروز ورود آزادگان انجام شد؛

تجلیل از ۳۴ آزاده استان کرمان

فرمانده انتظامی استان درمراسم تجليل از آزادگان سرافراز نيروی انتظامی ،با بيان اينكه آزادگان مردانه در برابر استكبار جهانب ايستادند، از آنها به عنوان اسوه های مقاومت ياد كرد.

تجلیل از ۳۴ آزاده استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار رضا بنی اسدی فر در مراسم تجليل از آزادگان سرافراز نيروی انتظامی استان كرمان ضمن گراميداشت و تبريك اين روز به آزادگان نيروی انتظامی گفت: بعد از شهدای گرانقدر، آزادگان و جانبازان ميهن اسلامی بيشترين سهم را در امنيت كنونی كشور دارند.

وی تصريح كرد:آزادگان در واقع شهداء زنده انقلاب اسلامی هستند وما امنيت كنونی كشورمان را مديون اين عزيزان می باشيم و يكی از افتخارات رزمندگان اسلام و آزادگان سر افراز اين است كه يك وجب از خاك ميهن اسلامی را به دشمن واگذار نكردند.

اين مقام انتظامی با بيان اينكه عنايت حق تعالی، قدرت اسلام و رهبری حكيمانه رمز پيروزی رزمندگان اسلام بود، افزود: امروز هم نيروهای مسلح پر توان جمهوری اسلامی با ولايت مداری خود در راستای تأمين نظم و امنيت در كشور ايران تلاش می كنند.

سردار بنی اسدی فر در پايان آزادگان را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ايران دانست و بر لزوم توجه بيش از پيش به اين عزيزان تأكيد كرد.

در اين مراسم سردار حسنی سعدی رئيس بنياد شهيد استان كرمان ضمن عرض خير مقدم و تبريك به آزادگان سرافراز بيان كرد: اين مراسم برای تجليل از 34نفر از آزادگان سرافراز استان برگزار شده است و درپايان مراسم خاطراتی از زمان اسارت خود نيز برای حاضران بیان کرد.

انتهای پیام/ح


تجلیل از آزادگان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.