لاریجانی در نطق پیش از دستور:

آزادگان بر گردن ملت ایران حق بزرگی دارند

رئیس مجلس ضمن قدردانی از آزادگان کشورمان با اهدای لوح از نمایندگان آزاده مجلس قدردانی کرد.

آزادگان بر گردن ملت ایران حق بزرگی دارند/ تقدیر از نمایندگان آزاده مجلسبه گزارشخبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی امروز پنجشنبه 26 مرداد ماه ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشورمان گفت: این روز را به محضر شریف همه آزادگان تبریک و ارادت می‌کنیم.

وی ادامه داد: این عزیزان بر گردن ملت ایران حق بزرگی دارند عملا در دو جبهه مجاهدت کردند.

لاریجانی تأکید کرد: جبهه نخست مبارزه و دفاع از میهن اسلامی در مقابل تجاوز صدام بود که سا‌ل‌ها در این میدان مجاهدت کردند و جبهه دیگر مبارزه با رژیم صدام در زندان‌های آن رژیم بود ثبوت و پایداری این عزیزان در آن دوران باعث فرسایش و باعث از میان رفتن روحیه رژیم صدام شد.

رئیس مجلس بیان داشت: مردم ایران همیشه قدردان این مجاهدت‌های عزیزان هستند و برای همه آن‌ها و خانواده‌هایشان آرزوی توفیق می‌کنیم.

وی ادامه داد: یاد می‌کنیم از مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی که نمادی بودند که در دوره اسارت برای پایداری عزیزان آزاده ما نقش بسزایی در ارتقای روحیه و استواری دادن بودند که برای وی علو درجات را از خداوند طلب می‌کنیم.

لاریجانی اظهار داشت: برای مجلس شورای اسلامی هم این یک افتخار است که برخی از نمایندگان جزء آزادگان هستند و سال‌ها در اسارت بوده و مجاهدت را تجربه کردند، آقایان محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران، امیر خجسته نماینده مردم همدان، یحیی کمالی‌پور، حجت‌الاسلام حسن نوروزی و همچنین علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران از نمایندگانی هستند که سال‌ها در اسارت بودند و امروز در مجلس شورای اسلامی به انقلاب اسلامی کمک و یاری می‌کنند.

رئیس مجلس تصریح کرد: برای این عزیزان از خداوند طلب سعادت بیشتر داریم و امیدواریم خداوند اجر مضاعف به آن بدهد.

در ادامه لاریجانی رئیس مجلس در کنار اعضای هیئت رئیسه از نمایندگان آزاده مجلس دهم با اهدای لوح تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار