محمدی در موافقت با طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات آمریکا:

ما در زمین آمریکا بازی نکرده و برجام را نقض نمی‌کنیم

نماینده مردم قزوین گفت: ایران همواره به برجام پایبند بوده است، در زمین آمریکا بازی نمی‌کند و برجام را نقض نخواهد کرد.

ما در زمین آمریکا بازی نکرده و برجام را نقض نمی‌کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوود محمدی نماینده مردم قزوین در موافقت با طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه اظهار داشت: خوشبختانه تمامی فراکسیون‌ها و صلاحیت‌ مختلف مجلس در این باره اتفاق نظر دارند.

وی ادامه داد:‌ مردم ما به تأسی از احکام اسلامی همواره به دنبال صلح با کشورهای منطقه و جهان هستند اما آمریکا همواره از این نگاه کریمانه سوء استفاده کرده است.

نماینده مردم قزوین با اشاره به اقدامات تروریستی آمریکا در اقصی نقاط جهان اظهار داشت:‌ برای مبارزه با اقدامات ضد امنیتی آمریکا باید اقدام متقابل به عمل بیاید چراکه آمریکا بزرگترین حامی تروریست‌هاست.

هیچگاه ناقض برجام نبودیم و نخواهیم بود

محمدی با تأکید بر اینکه همه کشورهای جهان باید مواضع خود را نسبت به نقض برجام از سوی آمریکا اعلام کنند، گفت:‌ این در حالی است که ایران همواره به عهدش در برجام پایبند بوده است و ما هیچگاه ناقض برجام نبودیم و نخواهیم بود.

وی با اشاره به در اختیار قرار دادن 100 هزار میلیارد تومان در اختیار سپاه قدس مطابق با طرح مذبور اظهار داشت: این طرح بسیار هوشمندانه تدارک دیده شده است، ما نباید در زمین آمریکا بازی کنیم و برجام از سوی ما نقض شود بلکه آمریکا را ناقض برجام می‌دانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار