مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا در چین؛

ثمری: خوشحالم که به مدال طلا دست یافتم

ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان گفت: خوشحالم که توانستم در شب مبعث پیامبر اکرم(ص) مدال خوشرنگ طلا را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

علی ثمری در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد کیفیت مسابقات جایزه بزرگ آسیا اظهار داشت: با توجه به این که تمام قهرمانان مدال آور پرتاب وزنه آسیا در این رقابت ها شرکت کرده بودند، این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به تمریناتی که پیش از حضور در این مسابقات در شهرهای تهران و کرمان انجام داده بودم توانستم برنامه هایی را که مربیانم از من خواسته بودند در روز مسابقه به خوبی انجام دهم و به مدال طلا دست یابم.
 
ثمری در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر از لحاظ روحی و جسمی در وضعیت مناسبی به سر می برم و امیدوارم با حفظ آمادگی خود در مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ آسیا هم بتوانم ضمن کسب مدال طلا رکورد ملی پرتاب وزنه ایران را هم تغییر دهم.
 
ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان درباره عملکردش در این رقابت ها گفت: خدا را شکر عملکردم در این مسابقات رضایت بخش بود و خوشحالم که توانستم در شب مبعث پیامبر اکرم(ص) مدال خوشرنگ طلا را برای کشورم به ارمغان بیاورم و امیدوارم این مدال ها همچنان ادامه داشته باشد.
 
دارنده مدال طلا مسابقات جایزه بزرگ آسیا در ادامه عنوان کرد: بسیار متاسفم که رضا قاسمی و مریم طوسی 2 ورزشکار عنوان دار کشورمان در مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ آسیا دچار مصدومیت شدند و همین موضوع باعث شد تا این دو از ادامه مسابقات کناره گیری کنند؛ امیدوارم آسیب دیدگی آنان جدی نباشد.
 
وی در پایان بیان کرد: از مسئولان فدراسیون و مربیان ممنونم که در طول این مدت از من حمایت های خوبی را به عمل آوردند تا بتوانم نماینده ای شایسته برای دو و میدانی کشورمان در میادین برون مرزی باشم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار