یزد؛

یزد از نظر تامین گوشت گرم با هیچ کمبودی مواجه نیست

روزانه ۱۲۰۰ راس دام سبک در کشتارگاههای استان یزد کشتار می‌شود و استان هیچگونه محدودیتی از نظر تامین گوشت گرم مورد نیاز مردم وجود ندارد.

سجادی پوررئیس سازمان جهاد کشاورزی استان درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:کار توزیع گوشت منجمد ذخیره سازی شده با هدف ثبات قیمت‌ها و تامین نیاز بازار همچنان ادامه دارد و از نظر تامین آن هیچ محدودیتی نداریم.

سجادی پورر افزود: با هماهنگی انجام شده با سازمان دامپزشکی خوشبختانه وضعیت دام حمل شده به استان یزد مناسب است و از نظر تامین دام سبک برای کشتار در کشتارگاه‌ها با هیچ کمبودی مواجه نیست.

وی گفت: هم اکنون روزانه گوشت گرم گوسفندی در مراکز تحت پوشش اصناف و مرکزعرضه از جمله فروشگاههای زنجیره ایی با قیمت هر کیلو ۳۴ هزار اتومان عرضه می‌شود.

 مدیرکل پشتیبانی امور دام استان هم از ذخیره سازی حدود ۵۰ تن گوشت منجمد قرمز در استانخبر داد و گفت: این شرکت آماده عرضه گوشت منجمد قرمز مورد نیاز مراکز عرضه در استان هست و هم اکنون روزانه گوشت منجمد به مراکز عرضه عمده استان ارسال می‌شود. 

 وکیلی گفت: کار توزیع گوشت منجمد ذخیره سازی شده با هدف ثبات قیمت‌ها و تامین نیاز بازار همچنان ادامه دارد و از نظر تامین آن هیچ محدودیتی نداریم.

انتهای پیام/‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار