خشونت به شدت در آمریکا نهادینه شده است؛

پلیس کلیولند در تعقیب قاتلی که تصاویر جنایتش را در فضای مجازی منتشر کرد

پلیس شهر کلیولند آمریکا به دنبال قاتلی است که ویدئویی قتل یک پیرمرد را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات پلیس شهر کلیولند آمریکا روز یکشنبه از فرد مظنونی که تصاویر قتل یک پیرمرد را در فضای مجازی منتشر کرده بود درخواست کردند خود را به پلیس معرفی کند.

بر اساس اعلام پلیس کلیولند، این مظنون تصاویر ویدئویی خود را از قتل یک پیرمرد در پایگاه شبکه اجتماعی «فیس بوک» منتشر کرده است.

مقامات پلیس ایالت اوهایوی آمریکا در این باره گفتند به دنبال «استیو استیونس» هستند که به یک مورد قتل متهم است، اما تاکنون هیچ شواهدی در حمایت از اظهارات نیروهای پلیس در این خصوص پیدا نکرده‌اند که وی، افراد دیگری را به قتل رسانده است. استیونس در تصاویر ویدیویی منتشر شده ادعا می‌کند بیش از 10 نفر دیگر را به قتل رسانده است.

«کلوین ویلیامز»، رئیس پلیس کلیولند، در اینباره در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: «همه اکنون به دنبال استیونس هستند.»

پلیس کلیولند در تعقیب قاتلی که تصاویر جنایتش را در فضای مجازی منتشر کرد
تصویری از استیو استیونس

 وی و «فرانک جکسون»، شهردار کلیولند، در این کنفرانس خبری از استیونس درخواست کردند تا خود را به نیروهای پلیس معرفی کند. آنها همچنین اعلام کردند استیونس به احتمال زیاد در حال تردد با یک خودروی شاسی‌بلند سفید یا کرم رنگ، و مسلح و خطرناک است.

ویلیامز در ادامه گفت: «ما می‌خواهیم این جریان، به صورت صلح‌آمیز پایان یابد.» 

وی افزود نیروهای پلیس هیچ قربانی دیگری را شناسایی نکرده‌اند.

بنا به گفته نیروهای پلیس، استیونس با استفاده از قابلیت پخش زنده تصاویر ویدیویی شبکه اجتماعی فیس‌بوک، موسوم به «فیس بوک لایو»، تصاویر مربوط به قتل یک پیرمرد را منتشر کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار