ناظم الشریعه: تقدیر از بازیکنان تیم ملی فوتسال اهمیت زیادی دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران و بازیکنان آن اهمیت زیادی دارد و باید این امر را به فال نیک بگیریم.

ناظم الشریعه: تقدیر از بازیکنان تیم ملی فوتسال اهمیت زیادی داردبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد ناظم الشریعه در حاشیه مراسم تقدیر از علی اصغر حسن زاده به عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: امروز اتفاق خوبی رخ داد و جایزه بهترین بازیکن آسیا به حسن زاده اهدا شد. تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران و بازیکنان آن اهمیت زیادی دارد و باید این امر را به فال نیک بگیریم.  
 
وی  درباره حواشی لیگ برتر فوتسال بیان کرد: هر اندازه حساسیت لیگ بالا برود، چنین حواشی هم رخ می دهد. ابزار ما برای برگزاری لیگ فوتسال مناسب نیست و این مهمترین مشکل است اما سال به سال وضعیت لیگ بهتر می شود. پر بودن برنامه ها در سال 96 کار را سخت می کند  و باید هماهنگی مناسبی بین تیم ملی و باشگاه ها ایجاد شود.
 
ناظم الشریعه درباره انتظار خود از رئیس جمهور بعدی تصریح کرد: امیدوارم رئیس جمهور آینده نگاه ویژه ای به تیم ملی فوتسال ما باشد چراکه فوتسال ما پتانسیل بالایی دارد.
 
وی درباره مشکلات تیم ملی فوتسال گفت: مشکل خاصی وجود ندارد چراکه دوستان قول دادند مشکل لباس و سالن در اردوی ْآینده حل شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درمورد برنامه های آتی این تیم بیان کرد: برنامه مدون و خوبی داریم و فکر می کنم با داشتن یک تیم امید قدرتمند بتوانیم عملکرد مناسبی ارائه دهیم. قرار است برای تست گرفتن از بازیکنان سه روز اردو تشکیل دهیم و از بین بازیکنانی که تیم ملی را به رتبه سوم جهان رساندند و بازیکنان جدید، نفرات را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار