پیگیری تمرینات مشترک کشتی گیران ترکمنستان در مازندران

تیم ملی کشتی ترکمنستان با هدایت سید مراد محمدی در حال سپری کردن یک اردوی 20 روزه در استان مازندران است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی مشترک کشتی گیران ترکمنستان و مازندران که چند روزی است در ساری آغاز شده زیر نظر سید مراد محمدی قهرمان جهان و نفر سوم بازی های المپیک،علی اصغر بذری نایب قهرمان جهان و دکتر آزاد بخت دنبال می شود.
 
سید مراد محمدی با تائید این خبر اظهار داشت:کشتی گیران ترکمن در یک شرایط اردویی بسیار منظم تمرینات پر فشار و خوبی را پشت سر گذاشتند و تاکنون به مرز 60 درصد آمادگی نزدیک شدند.
محمدی تصریح کرد:در نظر داریم چند مسابقه با تیم های استان مازندران را برای آمادگی هر چه بهتر آزادکاران برگزار کنیم؛ضمن این که بعد از این اردو هم یک مرحله ارودی 20 روزه را در کشور بلغارستان برگزار خواهیم کرد.
غلامرضا نوری زاده دبیر هیأت کشتی استان مازندران هم درباره برپایی اردوی مشترک میان تیم ملی کشتی ترکمنستان و منتخب کشتی گیران بزرگسال استان مازندران گفت: اردوهای تیم ملی ترکمنستان در روزهای آینده در چند شهر دیگر استان نیز برپا می شود تا موجب ایجاد انگیزه در همه کشتی گیران مازندران شود.
وی همچنین تاکید کرد: در راستای همکاری های دوجانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر، اردوی مشترک کشتی گیران مازندران سال آینده در یکی از این کشورها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار