اصفهان؛

دوچرخه سواری گروهی بانوان در باغ ناژوان اصفهان

باغ بانوان ناژوان خدمات ویژه‌ای همچون برگزاری مسابقات مختلف، برنامه ویژه در زمین ماسه و دوچرخه سواری گروهی را به بانوان ارائه می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، باغ بانوان ناژوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان یکی از اماکن تفریحی مخصوص بانوان در شهر اصفهان به شمار می‌رود که به سبب وجود بخش‌های متمایز کننده از دیگر باغ‌های بانوان، آن را برای حضور بانوان با هر سلیقه‌ای آماده کرده است.

مدیر باغ بانوان ناژوان در ارتباط با فضای این باغ برای حضور بانوان گفت: باغ بانوان ناژوان به خاطر فضای جنگلی و ساختمان‌هایی که داراست و همچنین نوع برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌ها بیش از آنکه یک مکان تفریحی برای همگان باشد، به مکانی اردوگاهی شبیه بوده تا دستگاه‌های مختلف بتوانند به راحتی اسباب آسایش و فراغت کارکنانشان را فراهم کنند.

پریسا شاطری افزود: ما در طول سال و به خصوص تابستان‌ها، علاوه بر حضور بسیاری از خانم‌ها در باغ، از ارگان‌های مختلف، ستاد دانش‌آموزی، کارگاه‌های بسیج و غیره پذیرش به صورت گروهی و اردویی داریم.

وی افزود: خدمات ویژه‌ای هم برای افرادی که به صورت اردویی در باغ حضور پیدا می‌کنند، در نظر گرفته شده و این خدمات همچون برگزاری مسابقات مختلف، برنامه ویژه در زمین ماسه و دوچرخه سواری گروهی است که بانوان می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند.

شاطری درباره نحوه ثبت نام دستگاه‌ها برای شرکت کردن به صورت اردویی در باغ عنوان کرد: مدیران ارگان‌ها می‌توانند از یک هفته قبل زمان بندی اردوها برای ثبت نام اقدام کنند.

مدیر باغ بانوان ناژوان اصفهان درباره بخش‌های مختلف این باغ اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر دارا بودن محیط بسیار سرسبز و آلاچیق‌های متعدد دارای پارک بادی، زمین ماسه، دوچرخه سواری، ترامپلین، عکاسخانه، کافه تریا و آشپزخانه جنگلی است.

شاطری با اشاره به برگزاری برنامه‌های مناسبتی در محوطه باغ ناژوان بیان کرد: ما به مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف مثل روز دختر و دهه کرامت و غیره برنامه‌های مختلفی را در بخش‌های جذاب و متنوع به صورت ویژه در باغ اجرا می‌کنیم.

وی از آشپزخانه جنگلی و عکاسخانه به عنوان بخش‌های پر بازدید باغ بانوان ناژوان نام برد و افزود: در عکاسخانه خانم‌ها می‌توانند با ظاهری که دلشان می‌خواهد توسط عکاسان ماهر حاضر باغ از خودشان عکس‌برداری کنند و سپس در همان لحظه آن را دریافت کنند.

مدیر باغ بانوان ناژوان در مورد آشپزخانه جنگلی گفت: در این بخش خانم‌ها می‌توانند با دیزی سنگی و چای آتشی از خود پذیرایی کنند و حتی خودشان با آوردن مواد غذایی خام در آشپزخانه کاملا جنگلی به طبخ غذا مشغول شوند.

وی با اشاره به حضور کودکان در باغ بانوان ناژوان اظهار داشت: برای کودکانی که در کنار مادرانشان در باغ حضور پیدا می‌کنند، بخش‌های خاصی مثل زمین بازی مخصوص، مسابقات ماسه ای ویژه کودکان و مادران، بازی‌های گروهی و غیره را داریم.

شاطری در خصوص زمان حضور در باغ خاطرنشان کرد: بانوان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محل باغ به نشانی بلوار کشاورز، خیابان باغ فردوس، انتهای خیابان باغ فردوس، بعد از ایستگاه پلیس مراجعه کرده و یا با شماره 95011026 تماس حاصل کنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سارا
۰۵:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام. هیچ جای کتاب راهنمایی و رانندگی ننوشته دوچرخه سواری خانمها ممنوع و جرم محسوب میشه
هیچ جای کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی مصوب مجلس ننوشته دوچرخه سواری در خیابان ممنوع است بلکه به وضوح تاکید شده محل عبور دوچرخه در سوار رو خیابان است.
پس چرا پلیس نسبت به آن وارونه عمل میکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه دوچرخه سکاری بانوان جرم محسوب میشه پس چرا تیم ملی و فدراسیون دوچرخه سواری بانوان وجود داره؟؟؟؟؟؟؟

لطفا در مورد این ابهام که بانوان دوچرخه سواری بکنند یا نکنند گزارس تهیه کنید
آخرین اخبار