سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال:

تیم ملی سوریه به خواسته خود رسید

طالبی گفت: تیم ملی سوریه توانست به خواسته خود، یعنی کسب یک امتیاز برسد.

طالبی:تیم ملی  سوریه به خواسته خود رسید/ تیم ملی نیاز به سبک جدید داردجلال طالبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: چمن ورزشگاه تانکو عبدالرحمن مالزی به علت بارندگی گل آلود بود و همین موضوع باعث کاهش تحرک بازیکنان دوتیم ایران و سوریه در بازی شده بود.پاس های اشتباه و درگیری فیزیکی در زمین خیس زیاد بود و هر دو تیم فوتبال بی هدفی را ارائه کردند. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال تیم سوریه به خواسته خود رسید و یک امتیاز برابر ایران بدست آورد. اگر منصف باشیم تیم ملی ایران هم فقط یک موقعیت داشت و آن هم جهانبخش هدر داد و نتوانست گل کند. به نظرم اگر زمان این بازی تا یک هفته ادامه داشت باز هم دو تیم نمی توانستند به یکدیگر گل بزنند و برنده از زمین خارج شوند. 

سرمربی سابق تیم ملی بیان کرد: در زمین گل آلود و خیس از طریق ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف امکان گلزنی وجود دارد و ملی پوشان فوتبال کشورمان نتوانستند از ضربات ایستگاهی استفاده کنند چرا که تیم ملی سوریه مانع اجرای تاکنیک ملی پوشان ما شد. 

طالبی تصریح کرد: تیم ملی در نیمه دوم بازی خوبی ارائه داد چرا که سوریه خطوط دفاعی خود را عقب برد و متمرکز در خط دفاع بازی کرد و توپهای ارسالی را در محوطه جریمه دفع می کرد.این تیم فقط از طریق ضد حمله قصد گلزنی داشت که در این کار موفق نبود. 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد سوشا مکانی در درون دروازه تیم ملی فوتبال گفت: اتفاق خاصی در محوطه جریمه تیم ملی رخ نداد که عملکرد سوشا مکانی را در درون دروازه ارزیابی کنیم. اکثر دقایق بازی توپ را در میانه زمین در جریان بود . موقعیت خطرناکی در دروازه هر دو تیم ایجاد نشد. به قول معروف فقط بزن زیرش و دفع توپ از سوی دو تیم مشاهده شد. 

وی درباره اینکه تیم ملی در برابر حریفان نه چندان قدرتمند گروه اش تساوی کرده است ،بیان کرد: تیم ملی به نوعی اهالی فوتبال را سوپرایز کرد که برابر تیمهای چین و سوریه مساوی کرد. به هر حال تیم ملی در زمین گل آلود بازی خوبی ارائه داد و از روی اتفاق و حادثه می توانست گل بزند که در نهایت نتوانست این کار را انجام بدهد. 

طالبی درباره اینکه کی روش زمان خداحافظی خود را بعد از جام جهانی روسیه اعلام کرده است،بیان کرد: به نظرم دوران سرمربیگری کی روش تا بعد از جام جهانی کافی است چرا که حضور مداوم کی روش باعث یکنواختی تیم ملی می شود و ما نیاز به یک سیستم و  سبک جدید داریم.شاید  کی روش قصد دارد بعد از جام جهانی استراحت کند یا سرمربی یک تیم باشگاهی شود. به هر حال کی روش در جام جهانی روسیه می تواند به تیم ملی کمک کند و بعد از آن در جای دیگری مشغول به فعالیت می شود. 

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تیم ملی توانست در صدر جدول گروه A بماند و اگر در بازیهای دور برگشت 9 امتیاز دیگر بگیرد در آن صورت به جام جهانی روسیه صعود می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار